Szárnyal a Pepsi profitja
A legnagyobb Pepsi palackozó a Pepsi Bottling Group bevételei 8 százalékkal, 2,6 milliárd eruróra nőttek a harmadik negyedévben.
Az üzemi nyereség 12 százalékkal nőtt, a szeptember 8-án
befejeződőtt 12 hetes periódusban. A harmadik negyedéves kíváló eredmények
egyrészről a szárnyaló amerikai, kanadai és európai eladásoknak, valamint az
oroszországi sikernek köszönhető, de már érezhető az augusztus meghirdetett
átszervezés hatása is. Világszerte 150 menedzseri szintet szüntettek meg, és az
eredmény további javulását várják attól, hogy a nyolc amerikai gyárból kettőt
bezárnak és korszerűsítik a logisztikai láncot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >