Szárnyal a Freshippo a koronavírus terjedése okán
Míg több nagy multinacionális vállalat – az Apple, a Levi’s, a Starbucks és az Ikea – bezárja üzleteit Kínában a koronavírus terjedése, a megbetegedések és a halálesetek számának emelkedése okán, addig az egekbe szökött az Alibaba frissélelmiszer-láncánál, a Freshipponál az értékesítés. A járvány idejére az egyik tanács arra vonatkozott, hogy aki teheti, maradjon otthon, emiatt a friss élelmiszer és háztartási eszközök iránti kereslet megugrott. A vásárlók nagyobb tételben vásárolnak, így csökkentve a házhozszállítókkal való érintkezések számát. A Freshippo beszámolója szerint 50 sanghaji üzlete számára 250 tonna csomagolt és 80 tonna lédig zöldséget – a megszokott mennyiség hatszorosát – készítette össze. A cég a friss zöldségből beszerzett napi mennyiséget további 100 tonnával tervezi most megnövelni.
Kapcsolódó cikkeink
Tizenkét hónapja csökkennek az élelmiszerárak Kínában
Júniusban a vártnál nagyobb mértékben mérséklődött az éves infláció Kínában:…
Tovább olvasom >MTÜ: élénkül a kínai beutazó turizmus
Egyre jobban élénkül a kínai beutazó turizmus Magyarországon és Európában…
Tovább olvasom >Idén nyáron is tescózhatunk a Balatonon: kiszállítás akár 30 perc alatt a nyaralóba
A balatoni nyaralás egyszerre szólhat a gondtalan kikapcsolódásról és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >