Szárnyal a Freshippo a koronavírus terjedése okán
Míg több nagy multinacionális vállalat – az Apple, a Levi’s, a Starbucks és az Ikea – bezárja üzleteit Kínában a koronavírus terjedése, a megbetegedések és a halálesetek számának emelkedése okán, addig az egekbe szökött az Alibaba frissélelmiszer-láncánál, a Freshipponál az értékesítés. A járvány idejére az egyik tanács arra vonatkozott, hogy aki teheti, maradjon otthon, emiatt a friss élelmiszer és háztartási eszközök iránti kereslet megugrott. A vásárlók nagyobb tételben vásárolnak, így csökkentve a házhozszállítókkal való érintkezések számát. A Freshippo beszámolója szerint 50 sanghaji üzlete számára 250 tonna csomagolt és 80 tonna lédig zöldséget – a megszokott mennyiség hatszorosát – készítette össze. A cég a friss zöldségből beszerzett napi mennyiséget további 100 tonnával tervezi most megnövelni.
Kapcsolódó cikkeink
Vámmentességet kapott több francia konyakmárka Kínában, de nem mindenki örül
Szombattól életbe lépett Kínában az Európai Unióból származó brandy-importra kivetett,…
Tovább olvasom >Kína dömpingellenes intézkedéseket vezet be az unióból importált borpárlatokra
A kínai kereskedelmi minisztérium pénteken dömpingellenes intézkedéseket jelentett be az…
Tovább olvasom >A magyar fejlesztésű csökkentett deutériumtartalmú termékek sikere Kínában
A HYD Rákkutató és Gyógyszerfejlesztő Kft. Preventa csökkentett deutériumtartalmú ivóvíz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >