Szárnyal a Freshippo a koronavírus terjedése okán
Míg több nagy multinacionális vállalat – az Apple, a Levi’s, a Starbucks és az Ikea – bezárja üzleteit Kínában a koronavírus terjedése, a megbetegedések és a halálesetek számának emelkedése okán, addig az egekbe szökött az Alibaba frissélelmiszer-láncánál, a Freshipponál az értékesítés. A járvány idejére az egyik tanács arra vonatkozott, hogy aki teheti, maradjon otthon, emiatt a friss élelmiszer és háztartási eszközök iránti kereslet megugrott. A vásárlók nagyobb tételben vásárolnak, így csökkentve a házhozszállítókkal való érintkezések számát. A Freshippo beszámolója szerint 50 sanghaji üzlete számára 250 tonna csomagolt és 80 tonna lédig zöldséget – a megszokott mennyiség hatszorosát – készítette össze. A cég a friss zöldségből beszerzett napi mennyiséget további 100 tonnával tervezi most megnövelni.
Kapcsolódó cikkeink
Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >Drasztikus drágulás a Temun és a Sheinen: Trump vámháborúja érezteti hatását
Április 25-től érezhetően megdrágultak a kínai Temu és Shein platformokon…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >