Szamos Today: új trendek és régi elegancia a Kossuth téren
Az egyik legsikeresebb magyar családi vállalkozás, a Szamos Marcipán háromszintes üzletet nyitott a Parlament mellett. A lenyűgöző panorámával büszkélkedő kávézó, melynek kialakításában a DVM group is részt vett, modern stílusával és kibővített termékkörével új irányt képvisel a Szamos üzletek sorában.
Amint az új szlogen is sugallja: „több mint édes”. A Szamos legújabb üzlete túlmutat a hagyományos cukrászda kategórián: már kora reggeltől kiszolgálja a turisták és a környéken dolgozók igényeit, szendvicsek mellett üzleti ebédet is kínál. Nincs megállás – az üzlethelyiség falát díszítő, vágtázó lovat mintázó tusrajz egyben a nagy fordulatszámon pörgő, nyüzsgő kávéház dinamizmusát is tükrözi.
Kelényi Ádám ügyvezető igazgató a Szamos család képviseletében elmondta, hogy a tradicionális eleganciát ápoló vonal mellett tudatosan nyitottak a friss trendekre is. A „Szamos Today” koncepció előremutató arculatát és kínálatát több európai nagyvárosban jellemző üzletstruktúra és fogyasztói szokás tanulmányozásával alakították ki.
A nagy belmagasságú, modern üzletteret hatalmas üveg- és tükörfelületek teszik még tágasabbá. A legfelső szinten működő csokoládémúzeumban a látogatók nemcsak a kakaó termesztésének, feldolgozásának és fogyasztásának történetét ismerhetik meg a Szamos család gyűjteményén keresztül, de lenyűgöző részletességű marcipánszobrokban is gyönyörködhetnek, és csokoládékészítő tanfolyamokon vehetnek részt.
„A kiemelt lokáció miatt különösen fontos volt, hogy az átalakítási munkálatok terv szerinti haladásához minden engedély időben rendelkezésre álljon. Mi többek közt ezt biztosítottuk.”- hangsúlyozta Massányi Tibor, a DVM group ügyvezető partnere. „A DVM group szakértelmét az utcafronti üvegportálok megformálásában, az újonnan kialakított galéria kivitelezésében és a kávézó emeleti csokoládémúzeummal való közvetlen összekötésének létrehozásában is kamatoztatta. Megtisztelő, hogy részt vehettünk a Szamos legújabb üzlethelyiségének létrejöttében: biztosak vagyunk benne, hogy az igényes kialakítás még nagyobb sikerhez segíti a magas színvonalú kiszolgálást.”
Kapcsolódó cikkeink
MTÜ: Mától 800 millió forintos támogatásra pályázhatnak a vidéki cukrászdák
Országszerte közel nyolcszáz vidéki cukrászda igényelhet egymillió forint vissza nem…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben a cukrászdák és a fagyizók
A Pénzcentrum friss interjúban Erdélyi Balázs, a Magyar Cukrász Ipartestület…
Tovább olvasom >Rengeteg cukrászda húzta le a redőnyt Magyarországon az elmúlt évben
Az elmúlt négy év drámai változásokat hozott a magyar vendéglátóipar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >Közel 13 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában 2023 első kilenc hónapjában
Romániában 12,8 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma 2023 első…
Tovább olvasom >