Szaloncukor válogatással jelentkezik a Bonbonetti az ünnepek alkalmából!
Idén a Bonbonetti Csoport különleges karácsonyi termékekkel örvendezteti meg a vásárlókat, a sajtó képviselőit szerdán pedig egy szaloncukorgyár-látogatásra várta hazánk 140 éves hagyományokkal bíró édességgyártója.

Mennyit fogyasztunk? Hazánkban a piac mérete 4500-5000 tonna, forgalma kb. 6 milliárd forint. Ez családonként 1,5 kg szaloncukrot jelent évente. Az értékesítés több mint kétharmada a hipermarketekben történik. Árszegmenseknél 3 kategória különböztethető meg: olcsó termékek és „első áras” kereskedelmi márkák - jellemzően 500 Ft alatt márkázott tasakos kiszerelések 700-800 Ft körül prémium termékek: 1300 Ft felett
A cég olyan nagy márkákkal vált ismertté, mint a tibi csoki, a Cherry Queen konyakmeggy, a Bonbonetti ostyák és szaloncukrok, vagy a közkedvelt Francia drazsé és Dunakavics. Több mint 30 ezer tonnás kapacitásával közel 850 munkavállalót foglalkoztat, éves forgalma átlagosan 12 milliárd forint. Piacvezető a szalon és drazsé piacon, második a desszert és táblás piacon.
Újdonságok a karácsonyi ünnepekre
Ahhoz, hogy az állandóan változó édességpiacon a cégcsoport állni tudja a versenyt, a vállalat a régi, jól ismert termékek támogatása mellett folyamatosan fejleszt, így újdonságokkal készül a karácsonyi ünnepekre is. A megújult csomagolású Bonbonetti szaloncukor család a népszerű ízek mellett új, sárgabarack-joghurtos ízben is kapható. Az idei szezon legnagyobb újdonsága a 600g-os Bonbonetti szaloncukor válogatás, amely minden ízből tartalmaz kóstolót. A Tibi-csoki rajongók szaloncukor formájában is fogyaszthatják kedvencüket, amely most mogyorókrémes-crispys ízben is megvásárolható. A Nosztalgia szaloncukor család a boldog békeidőket idézi fel csomagolásával és finom ízeivel.
Az ünnepek közeledtével a szaloncukrokon kívül számos Bonbonetti újdonság között válogathatnak a vásárlók. Az emelt alkoholtartalmú Cherry Queen for MEN bonbon kiváló ajándék a markánsabb ízeket kedvelők számára. A Cherry Queen és Bonbonita ünnepi karácsonyfa díszdoboza ideális meglepetés az édesszájúak részére. A marcipános Cherry Queen Love szívalakú díszdoboz kedves ajándék szeretteinek. A gyerekek örömére új bonbonok és mini csokik jelennek meg a kedvelt Disney figurákkal, valamint megújult a Disney szaloncukor is.
Nagy márkák
A cég jelenleg három nagy márkával rendelkezik. Legjelentősebb márkája a jövőre 70 éves tibi, mely ma már nem csak egy táblás csokoládé, hanem megtalálható a drazsék, a csokoládé figurák és a szaloncukrok között is, idén tavasztól pedig szeletes formában is kapható. Szintén nagy hagyományokkal rendelkezik a már-már hungarikumnak számító Cherry Queen konyakmeggy, amely piacvezető az alkoholos desszertek között. A cég névadója, a Bonbonetti termékcsalád különleges csavart ostyákból és pralinékból áll, mely 2008-as megújítása óta egyre nagyobb népszerűségnek örvend.
A Bonbonetti külföldön
A hazai piac mellett nagyon fontos a Bonbonetti Csoport számára az export is, ahová az itthon is kapható márkák mellett kifejezetten a külpiacokra szánt termékeket is szállít a különböző országok egyedi igényeinek megfelelően. A közel ötven célország közül a legnagyobb partnerek Csehország, Szlovákia, Lengyelország, továbbá USA, Belgium és Hollandia.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >