Szaloncukor és több raklap játék a Tescótól a Heim Pál kórház kis betegeinek
A Tesco hisz benne, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes. Az áruházlánc országos támogató programjain kívül ezért valamennyi áruháza számára lehetőséget biztosít arra, hogy saját jótékony akciókkal segítsen azoknak, akiknek szüksége van rá. Több budapesti áruháza összefogásával most a Heim Pál Gyermekgyógyászati Intézet betegeit lepték meg ajándékokkal.
A Készenléti Önkéntes Tűzoltó és Önkéntes Mentőszervezet Egyesület felhívására 9 budapesti Tesco áruház fogott össze, amelyek együtt összesen 510 darab mikuláscsomagot, 192 darab mikulást és 24 kilogramm szaloncukrot adományoztak a Heim Pál Gyermekgyógyászati Intézet kis betegeinek. Sőt, az áruházaknak köszönhetően a Mikulás idén új ruhában köszöntötte a gyerekeket.
Az összefogással a Tesco gondoskodott arról is, hogy ne csak édességben, de egyéb meglepetésben is részesüljenek a gyógyuló gyerekek. Az áruházlánc 5 raklap játékot – számtalan társasjátékot, kisautót, plüssöket – ajánlott fel számukra.
„Nagyon köszönöm budapesti áruházvezető kollégáim segítségét és összefogását. Igazán jó érzés olyan vállalatnál dolgozni, ahol fontos, hogy segítsük azokat, akiknek szüksége van rá. Büszke vagyok arra, hogy 9, a kezdeményezésben résztvevő budapesti áruházunknak, valamint a Tesco központi játékadományának köszönhetően több száz beteg kisgyerek arcára tudtunk mosolyt csalni” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.
Hisszük, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes!
Több mint 20 éves hazai működése során a Tesco a magyar gazdaság meghatározó szereplőjévé vált. 205 magyarországi áruházában hetente átlagosan 3 millió vásárlót szolgál ki friss élelmiszerrel. Az értékteremtés megjelenik társadalmi szerepvállalásában is, amiben a helyi közösségek fejlesztésére, támogatására helyezi a hangsúlyt. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület platina fokozatú támogatójaként már több mint 150 áruházából adja át napi rendszerességgel az élelmiszer-felesleget. 2014 szeptemberétől 2018 októberéig összesen több mint 7,5 milliárd forint értékben, több mint 16 418 tonnányi termékkel támogatta a rászorulókat. Élelmiszermentő programja 2016-ban Felelős együttműködés kategóriában elnyerte a Magyar Üzleti Felelősség Díjat. 2016-ban hagyományteremtő céllal elindított „Ön választ, mi segítünk” országos pályázata, amely során vásárlói szavazzák meg, hogy közösségükben milyen programokat támogasson a Tesco, az elindítás évében Leginnovatívabb támogatói program kategóriában a Magyar Adományozói Fórum Társadalmi Befektetések Díjának fődíjasa lett. Több éve stratégiai partnere a Magyar Vöröskeresztnek és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetnek, így hátrányos helyzetű családokat felkaroló, fiatalokat fejlesztő kezdeményezéseket, adománygyűjtő vagy véradó programokat is támogat.
Kapcsolódó cikkeink
95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >