Szaloncukor és több raklap játék a Tescótól a Heim Pál kórház kis betegeinek
A Tesco hisz benne, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes. Az áruházlánc országos támogató programjain kívül ezért valamennyi áruháza számára lehetőséget biztosít arra, hogy saját jótékony akciókkal segítsen azoknak, akiknek szüksége van rá. Több budapesti áruháza összefogásával most a Heim Pál Gyermekgyógyászati Intézet betegeit lepték meg ajándékokkal.
A Készenléti Önkéntes Tűzoltó és Önkéntes Mentőszervezet Egyesület felhívására 9 budapesti Tesco áruház fogott össze, amelyek együtt összesen 510 darab mikuláscsomagot, 192 darab mikulást és 24 kilogramm szaloncukrot adományoztak a Heim Pál Gyermekgyógyászati Intézet kis betegeinek. Sőt, az áruházaknak köszönhetően a Mikulás idén új ruhában köszöntötte a gyerekeket.
Az összefogással a Tesco gondoskodott arról is, hogy ne csak édességben, de egyéb meglepetésben is részesüljenek a gyógyuló gyerekek. Az áruházlánc 5 raklap játékot – számtalan társasjátékot, kisautót, plüssöket – ajánlott fel számukra.
„Nagyon köszönöm budapesti áruházvezető kollégáim segítségét és összefogását. Igazán jó érzés olyan vállalatnál dolgozni, ahol fontos, hogy segítsük azokat, akiknek szüksége van rá. Büszke vagyok arra, hogy 9, a kezdeményezésben résztvevő budapesti áruházunknak, valamint a Tesco központi játékadományának köszönhetően több száz beteg kisgyerek arcára tudtunk mosolyt csalni” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.
Hisszük, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes!
Több mint 20 éves hazai működése során a Tesco a magyar gazdaság meghatározó szereplőjévé vált. 205 magyarországi áruházában hetente átlagosan 3 millió vásárlót szolgál ki friss élelmiszerrel. Az értékteremtés megjelenik társadalmi szerepvállalásában is, amiben a helyi közösségek fejlesztésére, támogatására helyezi a hangsúlyt. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület platina fokozatú támogatójaként már több mint 150 áruházából adja át napi rendszerességgel az élelmiszer-felesleget. 2014 szeptemberétől 2018 októberéig összesen több mint 7,5 milliárd forint értékben, több mint 16 418 tonnányi termékkel támogatta a rászorulókat. Élelmiszermentő programja 2016-ban Felelős együttműködés kategóriában elnyerte a Magyar Üzleti Felelősség Díjat. 2016-ban hagyományteremtő céllal elindított „Ön választ, mi segítünk” országos pályázata, amely során vásárlói szavazzák meg, hogy közösségükben milyen programokat támogasson a Tesco, az elindítás évében Leginnovatívabb támogatói program kategóriában a Magyar Adományozói Fórum Társadalmi Befektetések Díjának fődíjasa lett. Több éve stratégiai partnere a Magyar Vöröskeresztnek és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetnek, így hátrányos helyzetű családokat felkaroló, fiatalokat fejlesztő kezdeményezéseket, adománygyűjtő vagy véradó programokat is támogat.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >