Szaloncukor és több raklap játék a Tescótól a Heim Pál kórház kis betegeinek
A Tesco hisz benne, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes. Az áruházlánc országos támogató programjain kívül ezért valamennyi áruháza számára lehetőséget biztosít arra, hogy saját jótékony akciókkal segítsen azoknak, akiknek szüksége van rá. Több budapesti áruháza összefogásával most a Heim Pál Gyermekgyógyászati Intézet betegeit lepték meg ajándékokkal.
A Készenléti Önkéntes Tűzoltó és Önkéntes Mentőszervezet Egyesület felhívására 9 budapesti Tesco áruház fogott össze, amelyek együtt összesen 510 darab mikuláscsomagot, 192 darab mikulást és 24 kilogramm szaloncukrot adományoztak a Heim Pál Gyermekgyógyászati Intézet kis betegeinek. Sőt, az áruházaknak köszönhetően a Mikulás idén új ruhában köszöntötte a gyerekeket.
Az összefogással a Tesco gondoskodott arról is, hogy ne csak édességben, de egyéb meglepetésben is részesüljenek a gyógyuló gyerekek. Az áruházlánc 5 raklap játékot – számtalan társasjátékot, kisautót, plüssöket – ajánlott fel számukra.
„Nagyon köszönöm budapesti áruházvezető kollégáim segítségét és összefogását. Igazán jó érzés olyan vállalatnál dolgozni, ahol fontos, hogy segítsük azokat, akiknek szüksége van rá. Büszke vagyok arra, hogy 9, a kezdeményezésben résztvevő budapesti áruházunknak, valamint a Tesco központi játékadományának köszönhetően több száz beteg kisgyerek arcára tudtunk mosolyt csalni” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.
Hisszük, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes!
Több mint 20 éves hazai működése során a Tesco a magyar gazdaság meghatározó szereplőjévé vált. 205 magyarországi áruházában hetente átlagosan 3 millió vásárlót szolgál ki friss élelmiszerrel. Az értékteremtés megjelenik társadalmi szerepvállalásában is, amiben a helyi közösségek fejlesztésére, támogatására helyezi a hangsúlyt. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület platina fokozatú támogatójaként már több mint 150 áruházából adja át napi rendszerességgel az élelmiszer-felesleget. 2014 szeptemberétől 2018 októberéig összesen több mint 7,5 milliárd forint értékben, több mint 16 418 tonnányi termékkel támogatta a rászorulókat. Élelmiszermentő programja 2016-ban Felelős együttműködés kategóriában elnyerte a Magyar Üzleti Felelősség Díjat. 2016-ban hagyományteremtő céllal elindított „Ön választ, mi segítünk” országos pályázata, amely során vásárlói szavazzák meg, hogy közösségükben milyen programokat támogasson a Tesco, az elindítás évében Leginnovatívabb támogatói program kategóriában a Magyar Adományozói Fórum Társadalmi Befektetések Díjának fődíjasa lett. Több éve stratégiai partnere a Magyar Vöröskeresztnek és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetnek, így hátrányos helyzetű családokat felkaroló, fiatalokat fejlesztő kezdeményezéseket, adománygyűjtő vagy véradó programokat is támogat.
Kapcsolódó cikkeink
Új típusú eladáshelyi hirdetőeszközt vezet be Magyarországon a Tesco
A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Idén nyáron is tescózhatunk a Balatonon: kiszállítás akár 30 perc alatt a nyaralóba
A balatoni nyaralás egyszerre szólhat a gondtalan kikapcsolódásról és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >