Szalmonellagyanú miatt kolbászokat hív vissza az Aldi
Szalmonella lehetséges jelenléte miatt az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. visszahívta a forgalomból a „Csemege páros kolbász, 250 g és Paprikás, csípős páros kolbász, 250 g” termékeket – közölte a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) az MTI-vel csütörtökön.

Az érintett termékek bármely Aldi üzletbe visszavihetők
A visszahívás a Csemege páros kolbász, 250 g, (minőségmegőrzési idő: 09.06.2023., tételszám L: 38087) valamint a Paprikás, csípős páros kolbász, 250 g (minőségmegőrzési idő: 09.06.2023., tételszám: 39087) termékekre vonatkozik. Szállító a Tona Hungary Kft.
Az érintett termékek bármely Aldi üzletbe visszavihetők, a termékek árát blokk nélkül visszatérítik. Az üzletlánc a visszahívásról a honlapján és a boltokban kihelyezett plakátokon tájékoztatta vásárlóit.
Az intézkedéssel kapcsolatos további információk elérhetőek a Nébih honlapján a https://portal.nebih.gov.hu/termekvisszahivas oldalon.
Kapcsolódó cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Összeolvad az Aldi Nord és az Aldi Süd – Egyesülhet a világ egyik legnagyobb diszkontlánca
Hat évtizednyi különutasság után történelmi jelentőségű lépésre készül az Aldi:…
Tovább olvasom >15 ezren a Népligetben: a női futás örömünnepe volt a 30. ALDI Női Futógála
Az utóbbi évek legnagyobb női futóeseményét, a nők, a mozgás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >