Szállodaóriás született Kínában
Szállodaipari óriás született Kínában az Accor szállodalánc és Huazhu (China Lodging) meghatározó szövetségéből.
A megállapodás keretében a szövetség több mint 2000 kínai szállodához fér hozzá a a világ legnagyobb piacán, hosszútávú növekedést és együttműködést célozva meg.
A szövetség révén összekapcsolt disztribúciós és hűségprogramok több mint 47 millió hűségprogram-tagot érintenek világszerte összesen 5600 szállodában.
Egy Kínára vonatkozó master-franchise keretében a meglévő ibis, ibis Styles, Mercure, Novotel és Grand Mercure szállodák a Huazhu részévé válnak, továbbá középtávon további 350-400 új szálloda nyitását tervezik Accor márkák égisze alatt.
A megállapodás részeként az Accor 10%-os részesedést kapott a Huazhu társaságban, továbbá egy helyet az igazgatótanácsban.
– Ez az úttörő együttműködés az Accor globális márkájának erejét ötvözi Kína vezető vendéglátóipari szereplőjének erejével – mondta Sebastien Bazin, az Accor elnöke és ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új fejezet a prémium élelmiszerek piacán: a Chef Market megvásárolta a Culinaris nagy- és kiskereskedelmi üzletágát
Jelentős átalakulás zajlik a prémium élelmiszerek hazai piacán: a Chef…
Tovább olvasom >Az új pápa megválasztása fellendítette Róma idegenforgalmát
XIV. Leó pápát ábrázoló ajándéktárgyak tömege lepte el a Vatikán…
Tovább olvasom >