Szallas.hu: nőtt a horvát tengerpart népszerűsége a magyarok körében
Idén nőtt a horvát tengerpart népszerűsége: április 20-ig 81 százalékkal több foglalást tettek a magyarok, mint egy évvel korábban a Szallas.hu saját adatai alapján.

Az apartman kategória a legnépszerűbb
A szállásfoglaló portál szerdai közleménye szerint a szállástípusok közül az apartman kategória a legnépszerűbb, a Horvátországba utazó válaszadók 45 százaléka választja.
Kelemen Lili, a Szallas.hu sajtószóvivője ismertette: a foglalási adataik szerint az idei szezonban (június-szeptember) egy főnek egy éjszaka átlagosan 12 ezer forintba kerül Horvátországban. A félpanzió iránt a legnagyobb a kereslet, ez 44,3 százaléka a foglalásoknak, jóval kevesebb a kizárólag reggelit kérők aránya, 17,8 százalékos, és 2 százalék választja a teljes ellátást.
A felmérés szerint az előző évekhez hasonlóan az Isztriai-félsziget, a Krk sziget és a Dalmácia-Split régió a legvonzóbb úti cél. Az ár mellett az ingyenes lemondás, az előleg nélkül foglalható opciók és a nagyszámú pozitív vendégértékelés alapján döntenek, és sokan keresik a magyarul beszélő szállásadókat – közölte a Szallas.hu.
A kezdetektől 2019-ig Szallas.hu Kft.-ként működő cég 2019 márciusától Zrt.-ként folytatja tevékenységét, 6 leányvállalatát összefogva. Szallas Group márkanév alatt összesen 16 terméket működtet 5 országban, 6 irodában. A Szallas.hu Zrt.-ben dolgozó munkavállalók száma több mint 350 volt 2021-ben. Tavaly bejelentették a Szallas Group eladását, a tranzakció zárultával a lengyel Wirtualna Polska lesz a cégcsoport tulajdonosa.
A csoport weboldalain keresztül a 2022 júniusával zárult évben több mint egymillió foglalás történt, 200 millió euró összértékben.
Kapcsolódó cikkeink
Siófok, Budapest és Eger népszerűsége a nyáron is töretlen a magyar vendégek körében
Siófok továbbra is a legvonzóbb nyári úti cél a magyarok…
Tovább olvasom >Balatoni Turizmus Szövetség: ideje komolyan venni az úszástudás fontosságát!
Ideje komolyan venni az úszástudás fontosságát – figyelmeztetett a Balaton-átúszás…
Tovább olvasom >Olaszországban elégedetlenek a nyári idegenforgalmi szezonnal
Közel 13 millió jármű mozgott a mostani hétvégén az olaszországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >