Szallas.hu: nőtt a horvát tengerpart népszerűsége a magyarok körében
Idén nőtt a horvát tengerpart népszerűsége: április 20-ig 81 százalékkal több foglalást tettek a magyarok, mint egy évvel korábban a Szallas.hu saját adatai alapján.
A szállásfoglaló portál szerdai közleménye szerint a szállástípusok közül az apartman kategória a legnépszerűbb, a Horvátországba utazó válaszadók 45 százaléka választja.
Kelemen Lili, a Szallas.hu sajtószóvivője ismertette: a foglalási adataik szerint az idei szezonban (június-szeptember) egy főnek egy éjszaka átlagosan 12 ezer forintba kerül Horvátországban. A félpanzió iránt a legnagyobb a kereslet, ez 44,3 százaléka a foglalásoknak, jóval kevesebb a kizárólag reggelit kérők aránya, 17,8 százalékos, és 2 százalék választja a teljes ellátást.
A felmérés szerint az előző évekhez hasonlóan az Isztriai-félsziget, a Krk sziget és a Dalmácia-Split régió a legvonzóbb úti cél. Az ár mellett az ingyenes lemondás, az előleg nélkül foglalható opciók és a nagyszámú pozitív vendégértékelés alapján döntenek, és sokan keresik a magyarul beszélő szállásadókat – közölte a Szallas.hu.
A kezdetektől 2019-ig Szallas.hu Kft.-ként működő cég 2019 márciusától Zrt.-ként folytatja tevékenységét, 6 leányvállalatát összefogva. Szallas Group márkanév alatt összesen 16 terméket működtet 5 országban, 6 irodában. A Szallas.hu Zrt.-ben dolgozó munkavállalók száma több mint 350 volt 2021-ben. Tavaly bejelentették a Szallas Group eladását, a tranzakció zárultával a lengyel Wirtualna Polska lesz a cégcsoport tulajdonosa.
A csoport weboldalain keresztül a 2022 júniusával zárult évben több mint egymillió foglalás történt, 200 millió euró összértékben.
Kapcsolódó cikkeink
Budapest és Eger vezetik a karácsonyi úti célok listáját a belföldi utazók körében
A Szallas.hu előfoglalási adatai szerint Budapest és Eger továbbra is…
Tovább olvasom >Bakancslista 2025: Országos Főzdetúra – ingyenes sörkóstolóval várják a sörkedvelőket
Egyedülálló kiadvány készült a sörkedvelők számára: a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági elismerést kapott a szegedi Proko Travel
A Proko Travel Kft., Szeged egyik vezető utazási irodája, nemrégiben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >