Szallas.hu: a pünkösdi hétvégére 15 százalékkal nőttek az előfoglalások az előző évihez képest
A pünkösdi hosszú hétvégére 15 százalékkal nőttek az előfoglalások az előző évihez képest – közölte saját adatai alapján a Szallas.hu szerdán az MTI-vel.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/05/Kepernyofoto-2023-05-10-23.05.38.png)
Az átlagos foglalási ár fejenként és éjszakánként 11 570 forint volt
A szállásfoglaló oldal legfrissebb felmérése szerint Gyula, Siófok és Eger vonzza a legtöbb vendéget, Budapest a hatodik helyen szerepel. A top tízes listára még Szeged, Pécs, Budapest, Hajdúszoboszló, Balatonfüred, Zalakaros és Nyíregyháza került fel. A vendégek közel harmada apartmanban, 26 százaléka vendégházban, 23 százaléka hotelben tölti pihenését. A vendégek 14 százaléka választott panziót és 6 százaléka egyéb szálláshelyet.
A háromnapos ünnepre a Szallas.hu által közvetített átlagos foglalási ár fejenként és éjszakánként 12 000 forint – közölték.
A május elsejével záródó hosszú hétvégén a foglalások száma alig 10 százalékkal maradt el a „szezont berobbantó, négynapos húsvéti hosszú hétvége számaitól” – írták.
A legnépszerűbb belföldi úti célok listáját akkor Budapest, Eger, Pécs vezette, a tízes listában Szeged, Gyula, Sopron, Balatonfüred, Hévíz, Siófok és Hajdúszoboszló is szerepelt.
Az átlagos foglalási ár fejenként és éjszakánként 11 570 forint volt. A vendégek 27 százaléka hotelben, 26 százaléka apartmanban, 24 százaléka vendégházban, 18 százaléka panzióban pihent, 5 százalék pedig egyéb szállástípust választott.
A Szallas.hu Szallas Group márkanév alatt 16 terméket működtet öt országban, hat irodában. A Szallas Group munkavállalóinak száma 500 volt 2022-ben. Tavaly ősszel bejelentették a Szallas Group eladását, a tranzakció zárultával a lengyel Wirtualna Polska lett a cégcsoport tulajdonosa.
Kapcsolódó cikkeink
VIMOSZ: optimizmus a turisztikai szektorban
Kitartó optimizmus jellemzi a magyarországi turisztikai szektort, az ágazat szereplői…
Tovább olvasom >Balatoni Turizmus Szövetség: Pokol van a Balaton partján
A Balatoni Turizmus Szövetség (BTSZ) közleményben hívta fel a figyelmet…
Tovább olvasom >Mi a drágább? A horvát tengerpart vagy a Balaton?
A magyarok körében Horvátország évek óta az egyik legkedveltebb nyári…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >