Szállás.hu: a magyarok ötöde járt nudistastrandon
Ötből egy magyar járt már nudistastrandon, kétszer annyi férfi, mint nő – derül ki a Szállás.hu legfrissebb, MTI-nek küldött felméréséből.
A portál felmérése szerint a nudisták mintegy kétharmada 41 éves vagy annál idősebb, 20 százaléka 31 és 40 év közötti, és mindössze 12 százalékuk 30 alatti.
Az erre kijelölt területeket használók fő motivációja a naturista elvekhez, a szabadsághoz, a természetközeli állapothoz köthető – idézi a közlemény Keresztes Nórát, a Szallas.hu marketing menedzserét.
A kutatás szerint minden második nudista bátran meztelenkedik, nem érez ezzel kapcsolatban szégyellni valót.
A felmérésből kiderült: a legtöbben párjuk társaságában látogatják a nudistastrandokat, kempingeket, csak jóval kevesebben vannak azok, akik barátokkal vagy egyedül mennek, esetleg a családdal közösen. 45 százalékuk csak napozik vagy strandol meztelenül, de 55 százalékuk akár pőrén sportol, vagy egy szál semmiben látogat el a büféhez is. A nyaralás tervezésekor egyébként csak minden második naturistának számít, lesz-e az úti cél közelében textilmentes lehetőség.
A kutatás szerint a válaszadók harmada már tetten ért nyilvánosan egymásnak eső szerelmeseket. A pikáns történetek jellemzően nem nudistáknak kijelölt helyekről erednek, hiszen a nyilvános szex tilos a naturistastrandokon is. Inkább elhagyatott tengerparti szakaszokon, sziklákon, csónakban, vízibiciklin kaptak már rajta párokat.
A válaszadók egyetértettek a nudista helyek kialakításával, és abban, hogy a naturisták számára nincs elég lehetőség ma Magyarországon. A legnépszerűbb hazai kijelölt helyek a balatonberényi Naturista Strand és Kemping, a délegyházi Naturista Oázis Kemping és a sziksósfürdői Naturista Strand.
A Szallas.hu felmérésében mintegy 1300 kitöltő vett részt. Az eredmények a lakosság nudizmussal kapcsolatos véleményét reprezentálják. A Szállás.hu által közvetített forgalom 2017-ben 23,5 milliárd forint volt, míg 2016-ban 16 milliárd forintot tett ki – közölte a cég korábban az MTI-vel. A portálnak több mint egymillió regisztrált felhasználója van, havonta kétmillióan keresik fel, öt kontinens 175 országának szálláshely-kínálatát közvetíti. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Főként termékkeresésre használják a generatív AI-t
A generatív mesterséges intelligencia (AI) egyre népszerűbb a vásárlók körében,…
Tovább olvasom >SPAR Group: növekszik az AI elfogadottsága a kiskereskedelemben
Egyre nagyobb teret nyer a kiskereskedelmi környezetben a mesterséges intelligencia,…
Tovább olvasom >Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szallas.hu: a hétvégén a nemzeti ünnep eseményei mellett Eger, Budapest és Gyula a legkeresettebb úti cél
A március 15-ei nemzeti ünnep eseményei mellett népszerű program lesz…
Tovább olvasom >Száraz whiskyhűtés – A nap videója
Látványos whiskys pohárkészlet: fagyasztóban is hűthető, megmunkált alumínium alátéten kézzel…
Tovább olvasom >Soha nem tudod meg, miért zárják be a kínai éttermeket – A nap képe
A bezárt étterem feliratának fotóját a Facebookon találtuk, a képet…
Tovább olvasom >