Szállás.hu: a magyarok ötöde járt nudistastrandon
Ötből egy magyar járt már nudistastrandon, kétszer annyi férfi, mint nő – derül ki a Szállás.hu legfrissebb, MTI-nek küldött felméréséből.
A portál felmérése szerint a nudisták mintegy kétharmada 41 éves vagy annál idősebb, 20 százaléka 31 és 40 év közötti, és mindössze 12 százalékuk 30 alatti.
Az erre kijelölt területeket használók fő motivációja a naturista elvekhez, a szabadsághoz, a természetközeli állapothoz köthető – idézi a közlemény Keresztes Nórát, a Szallas.hu marketing menedzserét.
A kutatás szerint minden második nudista bátran meztelenkedik, nem érez ezzel kapcsolatban szégyellni valót.
A felmérésből kiderült: a legtöbben párjuk társaságában látogatják a nudistastrandokat, kempingeket, csak jóval kevesebben vannak azok, akik barátokkal vagy egyedül mennek, esetleg a családdal közösen. 45 százalékuk csak napozik vagy strandol meztelenül, de 55 százalékuk akár pőrén sportol, vagy egy szál semmiben látogat el a büféhez is. A nyaralás tervezésekor egyébként csak minden második naturistának számít, lesz-e az úti cél közelében textilmentes lehetőség.
A kutatás szerint a válaszadók harmada már tetten ért nyilvánosan egymásnak eső szerelmeseket. A pikáns történetek jellemzően nem nudistáknak kijelölt helyekről erednek, hiszen a nyilvános szex tilos a naturistastrandokon is. Inkább elhagyatott tengerparti szakaszokon, sziklákon, csónakban, vízibiciklin kaptak már rajta párokat.
A válaszadók egyetértettek a nudista helyek kialakításával, és abban, hogy a naturisták számára nincs elég lehetőség ma Magyarországon. A legnépszerűbb hazai kijelölt helyek a balatonberényi Naturista Strand és Kemping, a délegyházi Naturista Oázis Kemping és a sziksósfürdői Naturista Strand.
A Szallas.hu felmérésében mintegy 1300 kitöltő vett részt. Az eredmények a lakosság nudizmussal kapcsolatos véleményét reprezentálják. A Szállás.hu által közvetített forgalom 2017-ben 23,5 milliárd forint volt, míg 2016-ban 16 milliárd forintot tett ki – közölte a cég korábban az MTI-vel. A portálnak több mint egymillió regisztrált felhasználója van, havonta kétmillióan keresik fel, öt kontinens 175 országának szálláshely-kínálatát közvetíti. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten…
Tovább olvasom >Nem bolygatja meg a kézbesítési piacot az MPL-rendelet
A webáruházak 2024. március 28-tól kötelesek a Magyar Posta kézbesítési szolgáltatásait…
Tovább olvasom >Nem hajlandók a németek többet fizetni a fenntarthatóbb kozmetikumokért
Amikor a kozmetikai termékek fenntarthatóságáról van szó, a németek elsősorban…
Tovább olvasom >További cikkeink
9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >Érzelmek és emlékek
A desszertnek érzelmeket, emlékeket kell ébreszteni – ez Tiziano Mita…
Tovább olvasom >