Szakmai elismerésekkel zárta a Coop a 2012-es évet
A tavalyi év utolsó negyedéve a díjak jegyében telt a Coop számára. Az üzletláncot a szakma, felelős társadalmi szerepvállalásáért, eredményes üzletviteléért, a márka hitelességéért, valamint egy bolti kommunikációs eszköz megjelenítéséért is díjazta.
CSR Hungary Díj
A 2008-ban alapított, mára presztízsértékű CSR Hungary Díj a legkiemelkedőbb felelős és fenntartható kezdeményezéseket, termékeket, szolgáltatásokat, projekteket és menedzsmentrendszereket értékeli. 2012-ben a kilenc fős bírálóbizottság a „Közös felelősség – Közös ügyek – sport, egészség” kategóriában a Coop olimpiai támogatási programját díjazta.
Takács Júlia, a díj alapítója az ünnepélyes átadáson értékelte a Coop MOB-bal együttműködve megszervezett, „Küldjünk közösen egy hajrát!” rendezvénysorozatát, amely − mint hangsúlyozta − országos mozgalommá nőtt, és az olimpia eszmeiségét nagyon sikeresen közvetítette a magyar társadalom felé.
POPAI Awards kupa
Harmadik alkalommal rendezte meg a POPAI Magyarország Egyesület a POPAI Awards POP versenyt. Három kategóriában választotta ki a közel 100 tagú szakmai zsűri a legjobbakat, a pályamunkákat összhatás és hatékonyság, technikai koncepció és kivitelezés, eredetiség és innováció szempontjából értékelve. A tartós POP-eszközök kategóriájában a „Coop Olimpiai totem aláíró funkcióval” display szoros versenyben bronz kupát kapott.
Csiby Ágnes, a POPAI Hungary elnöke kiemelte az eszköz ötletességét, figyelemfelkeltő megjelenését és az olimpiai üzenet igényes instore kommunikációs megvalósításának jelentőségét, amely jól példázza a hazai „Marketing at Retail” szakma magas színvonalú kreativitását.
I
Superbrands díj és Business Superbrands díj
2012 decemberében a szakma azon márkák előtt tisztelgett, amelyek kiemelkedő sikereket értek el, illetve e kivételes eredmények fenntartásáért sikeresen dolgoznak. A Coop üzletlánc azon kevés cégek közé tartozik, amely idén az üzleti szektor díja, a Business Superbrands (B2B) mellett a klasszikus fogyasztói elismerést, a Superbrandset is kiérdemelte.
Serényi János, a Superbrands program szakmai vezetője a díj indoklása kapcsán elmondta, hogy a 100 százalékban magyar tulajdonban lévő Coop Gazdasági Csoport valóban újat és elismerésre méltót alkotott az elmúlt időszakban. Kiemelte, hogy a hazai piacon az egyik legnagyobb forgalommal büszkélkedő kereskedelmi franchise-rendszernek meghatározó szerepe van a foglalkoztatásban, hiszen több mint 30 000 főnek biztosít munkát. A 3000 franchise-boltnak köszönhetően naponta mintegy 1,5 millió vevő találkozik az üzletlánc kínálatával, közte az immár több mint 700 magas színvonalú saját márkás termékével. Minderre csak egy kiváló – mondhatni szuper – fogyasztói Superbrand képes – hangsúlyozta a program szakmai vezetője.
– Bármilyen elismerésről is legyen szó, az a cégcsoport minden munkatársának közös sikere. A Coopnál nem a díjakért dolgozunk, számunkra vevőink és partnereink elégedettsége a legfontosabb. Azonban büszkék vagyunk arra, hogy a szakma elismeri a munkánkat, visszaigazolja a Coop Gazdasági Csoport hosszú távú üzletpolitikai döntéseinek helyességét, így a folyamatos fejlesztéseket, valamint aktív társadalmi felelősségvállalásunkat – mondta el Murányi László, a CO-OP Hungary Zrt. vezérigazgatója az elismerések kapcsán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >