Szakmai elismerésekkel zárta a Coop a 2012-es évet
A tavalyi év utolsó negyedéve a díjak jegyében telt a Coop számára. Az üzletláncot a szakma, felelős társadalmi szerepvállalásáért, eredményes üzletviteléért, a márka hitelességéért, valamint egy bolti kommunikációs eszköz megjelenítéséért is díjazta.
CSR Hungary Díj
A 2008-ban alapított, mára presztízsértékű CSR Hungary Díj a legkiemelkedőbb felelős és fenntartható kezdeményezéseket, termékeket, szolgáltatásokat, projekteket és menedzsmentrendszereket értékeli. 2012-ben a kilenc fős bírálóbizottság a „Közös felelősség – Közös ügyek – sport, egészség” kategóriában a Coop olimpiai támogatási programját díjazta.
Takács Júlia, a díj alapítója az ünnepélyes átadáson értékelte a Coop MOB-bal együttműködve megszervezett, „Küldjünk közösen egy hajrát!” rendezvénysorozatát, amely − mint hangsúlyozta − országos mozgalommá nőtt, és az olimpia eszmeiségét nagyon sikeresen közvetítette a magyar társadalom felé.
POPAI Awards kupa
Harmadik alkalommal rendezte meg a POPAI Magyarország Egyesület a POPAI Awards POP versenyt. Három kategóriában választotta ki a közel 100 tagú szakmai zsűri a legjobbakat, a pályamunkákat összhatás és hatékonyság, technikai koncepció és kivitelezés, eredetiség és innováció szempontjából értékelve. A tartós POP-eszközök kategóriájában a „Coop Olimpiai totem aláíró funkcióval” display szoros versenyben bronz kupát kapott.
Csiby Ágnes, a POPAI Hungary elnöke kiemelte az eszköz ötletességét, figyelemfelkeltő megjelenését és az olimpiai üzenet igényes instore kommunikációs megvalósításának jelentőségét, amely jól példázza a hazai „Marketing at Retail” szakma magas színvonalú kreativitását.
I
Superbrands díj és Business Superbrands díj
2012 decemberében a szakma azon márkák előtt tisztelgett, amelyek kiemelkedő sikereket értek el, illetve e kivételes eredmények fenntartásáért sikeresen dolgoznak. A Coop üzletlánc azon kevés cégek közé tartozik, amely idén az üzleti szektor díja, a Business Superbrands (B2B) mellett a klasszikus fogyasztói elismerést, a Superbrandset is kiérdemelte.
Serényi János, a Superbrands program szakmai vezetője a díj indoklása kapcsán elmondta, hogy a 100 százalékban magyar tulajdonban lévő Coop Gazdasági Csoport valóban újat és elismerésre méltót alkotott az elmúlt időszakban. Kiemelte, hogy a hazai piacon az egyik legnagyobb forgalommal büszkélkedő kereskedelmi franchise-rendszernek meghatározó szerepe van a foglalkoztatásban, hiszen több mint 30 000 főnek biztosít munkát. A 3000 franchise-boltnak köszönhetően naponta mintegy 1,5 millió vevő találkozik az üzletlánc kínálatával, közte az immár több mint 700 magas színvonalú saját márkás termékével. Minderre csak egy kiváló – mondhatni szuper – fogyasztói Superbrand képes – hangsúlyozta a program szakmai vezetője.
– Bármilyen elismerésről is legyen szó, az a cégcsoport minden munkatársának közös sikere. A Coopnál nem a díjakért dolgozunk, számunkra vevőink és partnereink elégedettsége a legfontosabb. Azonban büszkék vagyunk arra, hogy a szakma elismeri a munkánkat, visszaigazolja a Coop Gazdasági Csoport hosszú távú üzletpolitikai döntéseinek helyességét, így a folyamatos fejlesztéseket, valamint aktív társadalmi felelősségvállalásunkat – mondta el Murányi László, a CO-OP Hungary Zrt. vezérigazgatója az elismerések kapcsán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >