Syoss – a megamárka
Három lépcsőben vezette be a Henkel új márkáját –, 2009 márciusában a hajápolás, 2010 januárjában a hajformázás, 2010 szeptemberében a hajfesték kategóriájában –, a professzionális megoldásokat széles körben, vonzó áron elérhetővé tevő Syoss termékcsaládot.
Az újdonságok kipróbálását és az ismételt vásárlást 2010. március 1. és április 30. között nagyszabású „Syoss és New York nyereményjáték” promócióval ösztönözték. A mechanizmus egyszerű és könnyen érthető volt: az adott időszakban, a részt vevő üzletekben legalább 2 darab Syoss termék vásárlását tartalmazó blokk adatait kellett SMS-en vagy interneten beküldeni. A rendkívül vonzó fődíj, a kétszemélyes New York-i utazás és a lánconként különböző 5-5 nyeremény (notebook, DVD-válogatás) az aktivitás kommunikációjában is folyamatos szerepet kapott. A legnépszerűbb weboldalakon bannerhirdetéseken, az eladás helyén pedig a termékek promóciós nyakcímkéin, a kihelyezett szórólapokon és a látványos POP-
eszközökön – kapu-dekor, wobbler – jelent meg az akciós üzenet.
A sikertörténet és a márka építése idén is folytatódik: 2011 januárjában bevezetésre került a Syoss Men professzionális hajformázási és hajápolási család férfiaknak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >„Ez egy politikai termék” – Az árrésstopról és a kiskereskedelem válságáról beszélt az MNKSZ főtitkára
Szakmailag nem indokolható, mégis maradhat – így foglalható össze az…
Tovább olvasom >Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >