Syoss – a megamárka
Három lépcsőben vezette be a Henkel új márkáját –, 2009 márciusában a hajápolás, 2010 januárjában a hajformázás, 2010 szeptemberében a hajfesték kategóriájában –, a professzionális megoldásokat széles körben, vonzó áron elérhetővé tevő Syoss termékcsaládot.
Az újdonságok kipróbálását és az ismételt vásárlást 2010. március 1. és április 30. között nagyszabású „Syoss és New York nyereményjáték” promócióval ösztönözték. A mechanizmus egyszerű és könnyen érthető volt: az adott időszakban, a részt vevő üzletekben legalább 2 darab Syoss termék vásárlását tartalmazó blokk adatait kellett SMS-en vagy interneten beküldeni. A rendkívül vonzó fődíj, a kétszemélyes New York-i utazás és a lánconként különböző 5-5 nyeremény (notebook, DVD-válogatás) az aktivitás kommunikációjában is folyamatos szerepet kapott. A legnépszerűbb weboldalakon bannerhirdetéseken, az eladás helyén pedig a termékek promóciós nyakcímkéin, a kihelyezett szórólapokon és a látványos POP-
eszközökön – kapu-dekor, wobbler – jelent meg az akciós üzenet.
A sikertörténet és a márka építése idén is folytatódik: 2011 januárjában bevezetésre került a Syoss Men professzionális hajformázási és hajápolási család férfiaknak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júniusban lassult a termelői árak éves csökkenése Németországban
Németországban a termelői árak 1,6 százalékkal csökkentek júniusban az egy…
Tovább olvasom >Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >