Syngenta: érintetti fórum a fenntartható mezőgazdaságért
A fenntartható mezőgazdasággal kapcsolatosan rendezett érintetti fórumot a Syngenta Magyarország szeptemberben. A találkozó célja az volt, hogy a cég változtasson működési modelljén.
A Syngenta az elmúlt évben 150 érintetti fórumot szervezett 90 országban, köztük hazánkban is. Meghallgatta a kutatók, kormányzatok civil szervezetek, a sajtó és az élelmiszerlánc szereplőinek véleményét arról, hogy ki mit vár el a vállalattól, és hogyan lehet annak működését úgy átalakítani, hogy a lehető legjobban segítse egy fenntartható mezőgazdaság létrejöttét.
A Syngenta több ezer visszajelzést elemzett, amelyeket összevetett saját terveivel és lehetőségeivel, valamint partnereik igényeivel. A cég három irányt jelölt ki, amelyekkel felgyorsíthatják a mezőgazdaságban az innovációt. Ezek a társadalom és természet vezérelte innováció, a lehető legkisebb környezeti és természeti hatással védeni a haszonnövényeket, valamint a befektetéseknél a természet érdekeit tartani szem előtt.
A fórumon a cég ismertette eddigi eredményeit, majd az érintettek véleményét kérdezte. Ezzel kapcsolatban a jelen lévő cégek, civil szervezetek képviselői kiemelték többek között a széles körű fogyasztói edukálás, a környezet vezérelte innovációk, a tudásmegosztás, a fenntartható és egyben jövedelmező technológia elérhetővé tétele, a generációváltás piaci lehetőségeinek kiaknázása, a víz-, talaj- és biodiverzitás-monitoring, illetve a termőföldtől az étkezőasztalig-együttműködések kezdeményezésének fontosságát.
Kapcsolódó cikkeink
Aszály, gyenge termés, technológiai áttörések – így zárult a 2025-ös agrárszezon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új szintre lép a Syngenta fenntarthatósági programja Dióskálon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új kihívások, innovatív válaszok a napraforgó és kukorica termesztésében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egészségtudatos fogyasztók és teljes körű hulladékhasznosítás – így alakítja a piacot a Borsodi Sörgyár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
