Syngenta: érintetti fórum a fenntartható mezőgazdaságért
A fenntartható mezőgazdasággal kapcsolatosan rendezett érintetti fórumot a Syngenta Magyarország szeptemberben. A találkozó célja az volt, hogy a cég változtasson működési modelljén.
A Syngenta az elmúlt évben 150 érintetti fórumot szervezett 90 országban, köztük hazánkban is. Meghallgatta a kutatók, kormányzatok civil szervezetek, a sajtó és az élelmiszerlánc szereplőinek véleményét arról, hogy ki mit vár el a vállalattól, és hogyan lehet annak működését úgy átalakítani, hogy a lehető legjobban segítse egy fenntartható mezőgazdaság létrejöttét.
A Syngenta több ezer visszajelzést elemzett, amelyeket összevetett saját terveivel és lehetőségeivel, valamint partnereik igényeivel. A cég három irányt jelölt ki, amelyekkel felgyorsíthatják a mezőgazdaságban az innovációt. Ezek a társadalom és természet vezérelte innováció, a lehető legkisebb környezeti és természeti hatással védeni a haszonnövényeket, valamint a befektetéseknél a természet érdekeit tartani szem előtt.
A fórumon a cég ismertette eddigi eredményeit, majd az érintettek véleményét kérdezte. Ezzel kapcsolatban a jelen lévő cégek, civil szervezetek képviselői kiemelték többek között a széles körű fogyasztói edukálás, a környezet vezérelte innovációk, a tudásmegosztás, a fenntartható és egyben jövedelmező technológia elérhetővé tétele, a generációváltás piaci lehetőségeinek kiaknázása, a víz-, talaj- és biodiverzitás-monitoring, illetve a termőföldtől az étkezőasztalig-együttműködések kezdeményezésének fontosságát.
Kapcsolódó cikkeink
Magasabb szintre emelné a gazdálkodók technológiai tudatosságát és eredményességét a Syngenta Agronomy Solution csapata
A mezőgazdaság jól érzékelhető kihívásai – a klímaváltozás, az időjárási…
Tovább olvasom >Új, innovatív növényvédőszer csomagolás a Syngentától
A Syngenta 2019-ben csatlakozott ahhoz a széleskörű iparági összefogáshoz, mely…
Tovább olvasom >Ami rossz a kukoricának, az jó a napraforgónak
Az idei évben akár a 750 ezer hektárt is elérheti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >