Svédországban indított webshopot az Amazon
Az Amazon megnyitotta svéd weboldalát, amelyen keresztül a vásárlók több mint 150 millió terméket rendelhetnek meg harminc kategóriában.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2019/11/amazonmgn4-300x169.jpg)
Betették a lábukat a skandináv területre
Az Amazon ezzel a lépéssel jelent meg a skandináv régióban.
A svéd fogyasztók már eddig is vásárolhattak például a német Amazon-oldalon keresztül, ám a postaköltség rendkívül magas volt, így a változás mindenképpen pozitív a svédek számára.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >Könnyen felszívódó vassal dúsítaná a növényi alapú húsokat egy svéd start-up
Egy svéd start-up 1 millió eurós finanszírozást nyert olyan növényi…
Tovább olvasom >Az Amazon csatlakozott a 2 billió dolláros klubhoz
Az Amazon szerdán bekerült azoknak a vállalatoknak a kis csoportjába,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >