Sütimester nagykövetét keresi a Nagyi titka liszt
A márka blogger pályázatot hirdet, melynek zsűri tagjai többek között Márk Szonja és Sallay Fanni.
Különleges gasztroblogger-kampányt hirdet a GoodMills Magyarország Kft, a Nagyi titka lisztek gyártója és forgalmazója. A több mint egy hónapig tartó kihívásban útravaló sütiket kell készíteniük a bloggereknek, a pályázatokat az újhullámos cukrászat leghíresebb képviselői, Márk Szonja (Édesem) és Sallay Fanni (Cake Shop) értékelik majd.
A legjobb 10 blogger jutalma két darab, a zsűri tagjai által tartott szakmai workshop, a legjobbnak bizonyuló recept és bejegyzés tulajdonosa pedig elnyeri a Sütimester címet, ezzel a Nagyi titka főállású nagykövetévé válik, és így további izgalmas kihívás vár rá. Ezzel párhozamosan elindul egy online fogyasztói nyereményjáték is.
A Nagyi titka liszt márka útjára indít egy különleges blogger kampányt, melyre gasztro témájú blogok nevezését várják. A verseny győztese elnyeri a Sütimester címet, és egy éven keresztül hivatalos nagyköveti feladatokat lát majd el, havi fizetésért. Emellett a legjobb 10 blog bejegyzés szerzője részt vehet két workshopon is, melyeket az Édesem tulajdonosa, Márk Szonja és Sallay Fanni, a Cake Shop tulajdonos-alapítója tart majd, ezzel is ösztönözve a nyertes bloggereket arra, hogy főző- és sütő tudományukat még magasabb szintre fejlesszék.
A versenyben meghívásos alapon lehet részt venni, a pályázók feladata olyan útravaló finomságok sütése lesz, melyeket kicsik és nagyok egyaránt szeretnek, vidámabbá és gazdagabbá teszik a piknikezést, ugyanakkor könnyen elcsomagolhatóak és gond nélkül, kényelmesen fogyaszthatóak egy családi kirándulás során. A pályázóknak a kihívás kiírásának megfelelő recepteket és fotókat a blogjukon való megjelenés után kell feltölteniük egy aloldalra. A recepteket a szervező május 18. és június 12. között várja.
A blogger pályázattal összehangoltan a márka május 16. és június 20. között elindít egy Facebook kampányt is saját oldalán, melynek nyereményei szabadtéri kirándulásokkal kapcsolatosak. A Nagyi titka célja az, hogy a jó idő közeledtével arra motiválja a családokat, hogy minél több időt töltsenek a szabadban, szerezzenek közös élményeket, és mindeközben fogyasszanak házi készítésű süteményeket.
Kapcsolódó cikkeink
Nyitott portákkal várják a fogyasztókat a kistermelő
Országszerte kinyitják kapuikat a fogyasztók előtt a hazai kistermelők. A…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Váratlan páros: Magyar nagymama tanította rétest nyújtani a spanyol sztárséfet
Folytatódott Dani García gasztronómiai kalandozása Magyarországon. A Bibo Budapest étlapjára…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >