Sütimester nagykövetét keresi a Nagyi titka liszt
A márka blogger pályázatot hirdet, melynek zsűri tagjai többek között Márk Szonja és Sallay Fanni.
Különleges gasztroblogger-kampányt hirdet a GoodMills Magyarország Kft, a Nagyi titka lisztek gyártója és forgalmazója. A több mint egy hónapig tartó kihívásban útravaló sütiket kell készíteniük a bloggereknek, a pályázatokat az újhullámos cukrászat leghíresebb képviselői, Márk Szonja (Édesem) és Sallay Fanni (Cake Shop) értékelik majd.
A legjobb 10 blogger jutalma két darab, a zsűri tagjai által tartott szakmai workshop, a legjobbnak bizonyuló recept és bejegyzés tulajdonosa pedig elnyeri a Sütimester címet, ezzel a Nagyi titka főállású nagykövetévé válik, és így további izgalmas kihívás vár rá. Ezzel párhozamosan elindul egy online fogyasztói nyereményjáték is.
A Nagyi titka liszt márka útjára indít egy különleges blogger kampányt, melyre gasztro témájú blogok nevezését várják. A verseny győztese elnyeri a Sütimester címet, és egy éven keresztül hivatalos nagyköveti feladatokat lát majd el, havi fizetésért. Emellett a legjobb 10 blog bejegyzés szerzője részt vehet két workshopon is, melyeket az Édesem tulajdonosa, Márk Szonja és Sallay Fanni, a Cake Shop tulajdonos-alapítója tart majd, ezzel is ösztönözve a nyertes bloggereket arra, hogy főző- és sütő tudományukat még magasabb szintre fejlesszék.
A versenyben meghívásos alapon lehet részt venni, a pályázók feladata olyan útravaló finomságok sütése lesz, melyeket kicsik és nagyok egyaránt szeretnek, vidámabbá és gazdagabbá teszik a piknikezést, ugyanakkor könnyen elcsomagolhatóak és gond nélkül, kényelmesen fogyaszthatóak egy családi kirándulás során. A pályázóknak a kihívás kiírásának megfelelő recepteket és fotókat a blogjukon való megjelenés után kell feltölteniük egy aloldalra. A recepteket a szervező május 18. és június 12. között várja.
A blogger pályázattal összehangoltan a márka május 16. és június 20. között elindít egy Facebook kampányt is saját oldalán, melynek nyereményei szabadtéri kirándulásokkal kapcsolatosak. A Nagyi titka célja az, hogy a jó idő közeledtével arra motiválja a családokat, hogy minél több időt töltsenek a szabadban, szerezzenek közös élményeket, és mindeközben fogyasszanak házi készítésű süteményeket.
Kapcsolódó cikkeink
Top 10 légitársaság, ahol a fedélzeti étkezés gasztronómiai élmény – Íme, a Food & Wine rangsora
A „repülős kaja” kifejezés sokáig egyet jelentett a középszerűség szinonimájával,…
Tovább olvasom >Az első főzőcsatornánk
A hazai gasztronómia fejlődésében komoly közvetett szerepet játszottak a világ…
Tovább olvasom >Akit a szakma gőze megcsapott
A 2024. év egyik Gundel-díjazottja Rácz Mihály, a családi vállalkozásban…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >