SuperShop: Nyáron tesztelik a mobilfizetést
A célzottabb ajánlatok bevezetését, illetve a mobilfizetést teszik lehetővé a SuperShop legújabb fejlesztései – mondta el a siófoki Retail Konferencia első napjának délutánján tartott előadásában Hovanyecz Norbert, SuperShop Kft. ügyvezető igazgatója. Az első NFC-s mobilfizetési projekt már elindult, hamarosan több OMV benzinkúton lehet majd okostelefonnal kávét venni.
A legnagyobb hazai, többpartneres hűségprogram, a SuperShop 2000-ben indult el és jelenleg 2,4 millió kártyabirtokosa van. A hűségprogramok vásárlást befolyásoló szerepe a GfK mérései szerint nőtt – mondta el Hovanyecz Norbert. Ebben az is közrejátszott, hogy mind többet nyújtanak a partnereknek és a fogyasztóknak. A hűségprogram a vevőnek szól, a kereskedőnek a mögötte lévő adathalmaz az érdekes, amelyből megtudhatja, mi a fogyasztó igénye, hogyan viselkedik – hangsúlyozta a SuperShop Kft. vezetője.
Amikor üzletfejlesztésről és innovációról van szó, a vállalatnak mind a partnerek, mind a kártyahasználók igényeit figyelembe kell vennie. Számlán vezetik a kártyatulajdonosok pontjait, amelynek mindazt tudnia kell, amit egy komplex banki rendszernek. Elég csak arra gondolni, hogy 2,4 millió ember személyes adatait kezelik. Ha törzsvásárlói rendszert építünk, akkor annak folyamatosan elérhetőnek kell lennie a vásárlók számára, hiszen egy többletet ígértünk, így egyfajta VIP-érzést kell kínálnunk számukra, és ezt minden fejlesztésnél figyelembe kell venni – hangoztatta Hovanyecz Norbert.
A társaság 2011 októberében indított egy el egy teljesen új rendszert. A törzsvásárlói programon keresztüli profit növelésre kínál lehetőséget a vállalat új megoldása, a Terminal Slip Kupon. Ennek segítségével minimális költséggel lehet növelni a forgalmat és akár személyre szabott ajánlatokat lehet kínálni. A vásárlás után kapott SuperShop blokkon helyeznek el egy hirdetést, amelyen akár árakciókat, promóciókat tudnak kínálni, de cégek közötti keresztpromócióra is van lehetőség. A fogyasztók Extra SuperShop Kuponként találkoznak az innovatív újdonsággal, amelynek bevezetéséhez egy közös pontot kellett találni a partnerek között, ami végül a POS terminál lett – ismertette a fejlesztés részleteit a vezető.
A társaság egy másik előremutató projektje az NFC (Near Field Communication, a kis távolságú, biztonságos vezeték nélküli kommunikáció) technológián alapuló mobilfizetés elterjesztése, amelyen a Magyar Mobiltárca Egyesület tagjaként dolgoznak. Hovanyecz Norbert úgy látja, az utolsó negyedévben valószínűleg már élesben is elindul az első kereskedelmi célú NFC mobilfizetési alkalmazás Magyarországon. A tesztelést nyáron végzik, az első sikeres próbákon már túl vannak: egy OMV-töltőállomáson található kávéautomatánál vezették be a megoldást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Üzleti tervezéshez egy kis segítség
A CEONET Klub és az Egyensúly Intézet újabb közös eseményre…
Tovább olvasom >Európai küldöttséget látott vendégül az NFFT és a BCSDH
Milyen európai szintű együttműködések segíthetik az európai és a hazai…
Tovább olvasom >Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >