SuperShop – 1 millió ok a vásárlásra!

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 05. 25. 01:51

A SuperShop 2010-es tavaszi aktivitásként 2010. április 6–május 5. között az összes partnere – Spar, Interspar, Kaiser’s, OMV, OBI, Burger King, Photo Hall, Patika Portál – bevonásával izgalmas, Magyarországon még nem alkalmazott mechanizmussal indított promóciót a SuperShop kártyabirtokosoknak. 1,85 millió meglévő kártyabirtokost és további 80 ezer potenciális új belépőt céloztak meg az akciós üzenettel. További célkitűzésük volt a forgalom növelése, a kártyahasználat aktivizálása és a kereszthasználat bővítése a partnerek között. Széles körű marketingtámogatás, az RTL Klubon főműsoridőben futó tv-reklám, több mint 40-féle POS több mint 650 eladási ponton, kiemelt internetjelenlét és e-dm használata biztosította a program ismertségét, népszerűségét.

A mechanizmus teljesen egyedi és újszerű volt: 4000 Ft vásárlási értékenként egy Nyerőkártyát kapott az a vásárló, aki SuperShop kártyával rendelkezett az akció ideje alatt. Ez egy speciális sorsjegy volt, amire különleges nyomdatechnikával előre rá lett nyomtatva, hogy nyert vagy nem nyert, illetve a nyeremény maga. Extra védelemként egy lekaparható réteg fedte a kódolt információt. Az egyediség lényege, hogy a nyerőkártya speciális piros fény előtt volt olvasható, ami a támogató tv-spotban is megjelent. 4 millió Nyerőkártya került kiosztásra, amiből minden 15. kártya nyert. A fődíj 1 millió SuperShop pont volt, emellett kétszer 100 000 SuperShop pont, 117 ezer db partnerutalvány (Spar, OBI, OMV), 133 600 db partnertermék (presszókávé, szélvédőmosó) és
115 024 db egyéb ajándék (házimozi, frizbi, bevásárlótáska, zsákbamacska) is gazdára talált.

A Magyarországon először alkalmazott technológia igazi élményt, vásárláshoz kötött izgalmat, játékosságot hozott a hagyományos promóciók közé. A kitűzött célok is messzemenően teljesültek, így a vásárlók mellett a szervező és a partnervállalatok is a nyertesek közé sorolhatók.

Kapcsolódó cikkeink