Superbrands lett a Borsodi Sörgyár Zrt
A Borsodi Sörgyár Zrt. megkapta a Business Superbrands 2009 elismerő kitüntetést. A Sörgyár több terméke már elnyerte a fogyasztói Superbrands díjat, ezúttal a vállalat működése kapta az elismerést.
Először 2008-ban adták át Magyarországon a Business Superbrands elismerést. Idén egy 14 fős szakmai zsűri ítélte oda azon cégeknek, akik az üzleti szférában kiváló partnernek bizonyultak az elmúlt évben.
A vállalat teljesítményét – a fogyasztók szemével nézve – mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a Borsodi Sörgyárban készül a Magyarországon legnagyobb volumenben értékesített sör, a Borsodi.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >