Superbrands lett a Borsodi Sörgyár Zrt
A Borsodi Sörgyár Zrt. megkapta a Business Superbrands 2009 elismerő kitüntetést. A Sörgyár több terméke már elnyerte a fogyasztói Superbrands díjat, ezúttal a vállalat működése kapta az elismerést.
Először 2008-ban adták át Magyarországon a Business Superbrands elismerést. Idén egy 14 fős szakmai zsűri ítélte oda azon cégeknek, akik az üzleti szférában kiváló partnernek bizonyultak az elmúlt évben.
A vállalat teljesítményét – a fogyasztók szemével nézve – mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a Borsodi Sörgyárban készül a Magyarországon legnagyobb volumenben értékesített sör, a Borsodi.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >