Superbrands lett a Borsodi Sörgyár Zrt
A Borsodi Sörgyár Zrt. megkapta a Business Superbrands 2009 elismerő kitüntetést. A Sörgyár több terméke már elnyerte a fogyasztói Superbrands díjat, ezúttal a vállalat működése kapta az elismerést.
Először 2008-ban adták át Magyarországon a Business Superbrands elismerést. Idén egy 14 fős szakmai zsűri ítélte oda azon cégeknek, akik az üzleti szférában kiváló partnernek bizonyultak az elmúlt évben.
A vállalat teljesítményét – a fogyasztók szemével nézve – mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a Borsodi Sörgyárban készül a Magyarországon legnagyobb volumenben értékesített sör, a Borsodi.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >