Superbrands lett a Borsodi Sörgyár Zrt
A Borsodi Sörgyár Zrt. megkapta a Business Superbrands 2009 elismerő kitüntetést. A Sörgyár több terméke már elnyerte a fogyasztói Superbrands díjat, ezúttal a vállalat működése kapta az elismerést.
Először 2008-ban adták át Magyarországon a Business Superbrands elismerést. Idén egy 14 fős szakmai zsűri ítélte oda azon cégeknek, akik az üzleti szférában kiváló partnernek bizonyultak az elmúlt évben.
A vállalat teljesítményét – a fogyasztók szemével nézve – mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a Borsodi Sörgyárban készül a Magyarországon legnagyobb volumenben értékesített sör, a Borsodi.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >