Superbrands és Kiváló Minőségű Élelmiszer díjak a SPAR-nál
A SPAR tizennegyedik, az INTERSPAR hetedik, míg a cégcsoport Regnum márkája második alkalommal kapta meg a Superbrands elismerést a neves szakemberekből álló zsűritől. Egy SPAR termék pedig Kiváló Minőségű Élelmiszer-díjat nyert.
„Kitartó, a minőség iránt elkötelezett, és a fenntartható fejlődést is szem előtt tartó, folyamatos munka van abban, hogy immár évről évre visszatérően megkapjuk a rangos Superbrands elismerést. Vállalatunk büszke arra, hogy etikus üzleti magatartással, a magyar áruk és hazai termelők támogatásával, s környezettudatos gondolkodással kiemelkedőt alkothat a hazai kereskedelmi palettán, mindezt pedig vásárlóink hűsége és munkatársaink lojalitása is visszaigazolja. A SPAR tizennegyedik, az INTERSPAR hetedik alkalommal szerepel a Superbrands-díjazottak között, míg a kiváló hazai hústermékeket és készítményeket fémjelző Regnum márka másodszor kapta meg ezt az elismerést. Ugyancsak büszkeséggel tölt el bennünket, hogy egy saját márkás termékünk lett idén Kiváló Minőségű Élelmiszer-díjas. Mindez arra ösztönöz bennünket, hogy a jövőben is további fejlesztésekkel, kreatív innovációkkal gazdagítsuk márkáinkat”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A vállalatcsoport a magyar beszállítókra és termelőkre támaszkodva folyamatosan szélesíti árukínálatát, bővíti egészségtudatos és kényelmi termékeinek választékát. A környezetvédelmi, valamint az élelmiszer- és munkabiztonsági szempontokat szem előtt tartva pedig új áruházakat épít, illetve modernizálja a már meglévőket.
Aranyérmet kapott a Prémium bécsi virsli a Nébih Termékmustrán
„A SPAR Magyarország büszke arra, hogy Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) díjas termékei hazai alapanyagokra épülnek, melyek forgalmazása a hazai termelői szektort is segíti. Örömmel jelenthetjük be, hogy a SPAR bicskei Regnum Húsüzemben végzett szigorú audit után a Prémium bécsi virsli termékünk – azon túl, hogy elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegy használati jogát – arany fokozatot is kapott a Nébih által koordinált termékmustrán”
– ismertette Maczelka Márk.
A KMÉ-védjegy része a Nébih által koordinált Termékmustra, amelynek során az arra méltó termékeket kiemelik a piaci kínálatból, majd több lépcsőből álló komplex vizsgálati rendszerben a szakemberek – többek között termékspecifikus laboratóriumi, a jogszabályoknál szigorúbb minőségi paramétereket figyelembe vevő – méréseket és csomagolástesztet is végeznek. A folyamat egyik legizgalmasabb szakasza, amikor a bírálók meghatározott szempontrendszer alapján elvégzik a termékek ízére, illatára és állagára vonatkozó minőségi bírálatot. Ezt követően kaphatnak arany fokozatot azok a termék
Kapcsolódó cikkeink
Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >KMÉ-védjeggyel elismert minőség a MIRELITE MIRSA Zrt.-nél
A gyorsfagyasztott zöldségek és tésztafélék piacának egyik meghatározó szereplője, a…
Tovább olvasom >GVH-intézkedés: Több mint száz kistermelő és új munkahelyek a SPAR-nál
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fellépése nyomán több mint száz hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >