Superbrands és Business Superbrands díjazás a Magyar Cukor Zrt-nek
A Superbrands program keretein belül idén is kiosztották a magas szakmai elismertséggel rendelkező díjakat.
A nagy hagyományokkal rendelkező, fogyasztók körében méltán kedvelt Koronás Cukor megkapta a Superbrands, a Magyar Cukor pedig a Business Superbrands minősítést.
A független zsűri ezzel elismerte azt a munkát, amelyet a vállalat a magyar élelmiszerpiac meghatározó tagjaként a fogyasztók bizalmáért és elégedettségéért végez, valamint azt a megbecsülést, amelyet partnerei a hatékony és innovatív ügyfélkezelés, a vállalati kultúra és a rugalmas üzletpolitika kapcsán tanúsítanak.
A díj azt a biztonságot és garanciát hirdeti, amely segítséget ad a fogyasztóknak a mindennapi tájékozódáshoz a márkák körében, valamint a partnereknek a választáshoz a sikeres üzleti kapcsolatok érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A FAO élelmiszerár-indexe enyhén emelkedett júliusban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Visszaváltási rendszer: Nagyot lépett előre az italcsomagolások újrahasznosítási aránya
Magyarországon a visszaváltási rendszer (DRS) tavalyi bevezetése óta a gyártók,…
Tovább olvasom >A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >