Superbrands és Business Superbrands díjazás a Magyar Cukor Zrt-nek
A Superbrands program keretein belül idén is kiosztották a magas szakmai elismertséggel rendelkező díjakat.
A nagy hagyományokkal rendelkező, fogyasztók körében méltán kedvelt Koronás Cukor megkapta a Superbrands, a Magyar Cukor pedig a Business Superbrands minősítést.
A független zsűri ezzel elismerte azt a munkát, amelyet a vállalat a magyar élelmiszerpiac meghatározó tagjaként a fogyasztók bizalmáért és elégedettségéért végez, valamint azt a megbecsülést, amelyet partnerei a hatékony és innovatív ügyfélkezelés, a vállalati kultúra és a rugalmas üzletpolitika kapcsán tanúsítanak.
A díj azt a biztonságot és garanciát hirdeti, amely segítséget ad a fogyasztóknak a mindennapi tájékozódáshoz a márkák körében, valamint a partnereknek a választáshoz a sikeres üzleti kapcsolatok érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >