Superbrands díjat kapott a Starbucks Coffee Company
Nemzetközi elismeréssel díjazták az amerikai kávézóláncot, a Starbucks Coffee Company-t. Az idén negyvenedik évfordulóját ünneplő vállalat kávézóiból naponta milliók érkeznek és távoznak elégedetten. Nem meglepő tehát, hogy a Starbucks logójából jól ismert szirén világszerte idéz fel kellemes emlékeket és nagyszerű pillanatokat a kávézólánc vendégeiben. Ezt a kivételes márkaerőt idén a Superbrands Szervezet is díjazta.
A Starbucks fennállása óta arra törekszik, hogy egyedülálló élményt nyújtson vendégeinek. A semmihez nem hasonlítható Starbucks Élmény jellemzi mindazt, amit a Starbucks ma képvisel. Az otthon és a munkahely között megvalósuló „harmadik hely” érzelemmel teli kapcsolatokat takar, ahol minden egyes pillanat emlékezetes. A kiváló minőség, a személyreszabottság és a méltányos kereskedelem mind része a Starbucks Élménynek. Vendégei hűségükkel, a Superbrands Bizottság pedig a legkiválóbb márkáknak járó díjjal jutalmazta a kávézóláncot, mely a barátságos légkört és a kiváló minőséget képviseli világszerte, több mint 50 országban. A Starbucks márka mögött elhivatott Partnerek és elégedett vásárlók állnak. „Vendégeink nap, mint nap elismerik munkánkat azzal, hogy minket választanak, illetve, hogy mindezt örömmel és bizalommal teszik. A Superbrands díj megerősít bennünket abban, hogy a helyes úton járunk. Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy a márkaerő szempontjából is a legnagyobb márkák sorába tartozhatunk.”- nyilatkozta Szabó Orsolya, a Starbucks marketing specialistája.
A Starbucks 1971-ben indult, egyetlen kávézóval. Az elmúlt negyven év alatt a világ egyik legnagyobb minőségi kávépörkölőjévé és értékesítőjévé vált. A kávézólánc és partnerei számára a minőség és a tökéletesség a mindennapok része: az italok kizárólag prémium minőségű kávékat forgalmaznak és 100% Fair Trade Certified presszókávéból készülnek. 2011-ben, negyvenedik évfordulójuk alkalmából újjászületett logóval ünnepelték eddigi sikereiket. A változástól új lehetőségeket remélnek, melyekkel még szélesebb körben elégíthetik ki vendégeik igényét. Mindezen értékek mellett érdemelhette ki a Starbucks 2011-ben a Superbrands díjat.
Idén hetedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. A díj birtokosai példát mutatnak azon cégeknek, melyek a márkaépítés tekintetében fejlődni kívánnak. A minősítés biztonságot és garanciát nyújt a vásárlóknak a mindennapi választásuk során.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >