Superbrands díjat kapott a Camping sajt
Idén hatodik alkalommal adott iránytűt a vásárlóknak a független, 16 tagú szakmai zsűri, mely a több évtizedes tradíciókkal rendelkező CAMPING márkát is érdemesnek találta arra, hogy egy évig viselhesse a Superbrands 2010 megkülönböztető jelzést.
Az ERU Hungária Sajtgyártó Kft. a MACKÓ márkával nyerte el még 2007-ben először ezt a díjat, így ez már a második alkalom, hogy márkái ebben a rangos elismerésben részesültek.
Buday Zsolt kereskedelmi igazgató vette át a Superbrands 2010 elismerő oklevelet Otto Krisztinától, a Superbrands Magyarország key acount managerétől.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >