Superbrands-díjas lett a Tchibo
Superbrands-díjat kapott a Tchibo, az őrölt-pörkölt kávépiac egyik vezető forgalmazója, a minőségi kávézás nagykövete. A Superbrands-program célja, hogy felhívja a figyelmet a márka, a minőség és az elismertség egységének jelentőségére. Idén hatodik alkalommal ült össze a 16 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik érdemesnek találták a Tchibót arra, hogy a vállalat egy évig viselje a Superbrands 2010-díjjal járó minőségi elismerést.
A Superbrands-kezdeményezés célja kettős: egyrészt az, hogy reflektorfénybe állítsa a kiemelkedő márkákat, másrészt hogy követendő példaként említse azokat a fejlődni és tanulni kívánó piaci szereplők részére.
A Superbrands-díj 5 földrész 86 országában jelent különleges minősítést, és egyértelműen a minőségi termékek védjegye is egyben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >