Superbrands díjas lett a HUNGERIT
Az idén harmadik alkalommal összeült független szakmai zsűri több kiválóság között a HUNGERIT Zrt.-t is érdemesnek találta a Business Superbrands 2010 kitüntető címre.
A díj jelentőségét tovább erősíti, hogy a Business Superbrands 2010 elismeréssel párhuzamosan a HUNGERIT Zrt. egyik kiemelkedő márkáját, a Valdort is díjazta a zsűri, így idén először mondhatják magukénak a Superbrands 2010 címet is, melyet hatodszor ítélt oda a kizárólag szakemberekből álló zsűri.
A HUNGERIT Zrt. életében kiemelt jelentőséggel bír mindkét elismerés, hiszen általuk igazolva látják elkötelezettségüket a magas minőségű termékek gyártása, a vevőorientáltság és az élelmiszer-biztonság irányába.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Hazai termékek elismerését segíti a minőségrendszerekhez történő csatlakozás
A vásárlók bizalmának növelésén túl piaci előnyökkel is jár a…
Tovább olvasom >