Superbrands díjas lett a HUNGERIT
Az idén harmadik alkalommal összeült független szakmai zsűri több kiválóság között a HUNGERIT Zrt.-t is érdemesnek találta a Business Superbrands 2010 kitüntető címre.
A díj jelentőségét tovább erősíti, hogy a Business Superbrands 2010 elismeréssel párhuzamosan a HUNGERIT Zrt. egyik kiemelkedő márkáját, a Valdort is díjazta a zsűri, így idén először mondhatják magukénak a Superbrands 2010 címet is, melyet hatodszor ítélt oda a kizárólag szakemberekből álló zsűri.
A HUNGERIT Zrt. életében kiemelt jelentőséggel bír mindkét elismerés, hiszen általuk igazolva látják elkötelezettségüket a magas minőségű termékek gyártása, a vevőorientáltság és az élelmiszer-biztonság irányába.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A legerősebb FMCG márkák 2025-ben is bizonyítottak – Itt vannak az idei Superbrands győztesek!
A legerősebb márkák nem merev struktúrák, hanem alakuló rendszerek, melyek…
Tovább olvasom >Stratégiai fókuszváltás: az Eisberg értékesíti közép-európai gyárait a Green Factory-nak
Az Eisberg, a Bell Food Group tagvállalata értékesíti lengyelországi, romániai…
Tovább olvasom >Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >