Superbrands díj a Magyar Cukor Zrt.-nek
A Superbrands program keretein belül idén is kiosztották a magas szakmai elismertséggel rendelkező díjakat. A nagy hagyományokkal rendelkező, fogyasztók körében méltán kedvelt Koronás Cukor megkapta a Superbrands, a Magyar Cukor pedig a Business Superbrands minősítést. A független zsűri ezzel elismerte azt a munkát, amelyet a vállalat a magyar élelmiszerpiac meghatározó tagjaként a fogyasztók bizalmáért és elégedettségéért végez, valamint azt a megbecsülést, amelyet partnerei a hatékony és innovatív ügyfélkezelés, a vállalati kultúra és a rugalmas üzletpolitika kapcsán tanúsítanak.
A díj azt a biztonságot és garanciát hirdeti, amely segítséget ad a fogyasztóknak a mindennapi tájékozódáshoz a márkák körében, valamint a partnereknek a választáshoz a sikeres üzleti kapcsolatok érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >