Superbrands 2013: A fogyasztók is a Dr. Organic-ra szavaztak
A Dr. Organic számos külföldi és nemzetközi díj után hazánkban is díjnyertes lett. Idén a márka kiérdemelte a magyar Superbrands díjat. A szakértők mellett a fogyasztók is részt vettek a szavazásban. A GfK Hungária 800 fős reprezentatív mintán kérdezte meg véleményüket. Az eredmény nem véletlen. Egyre többen váltanak természetes, káros anyagoktól mentes termékekre. A Dr. Organic élen jár ebben, csakis a természet által kínált – lehetőleg biotermelésből származó – tiszta növényi olajokkal, kivonatokkal és hatóanyagokkal ápolja a bőrt. A hagyományos kozmetikumok 50-70%-a víz. A Dr. Organic ehelyett aloe vera lét használ. A termékek rendkívüli hatékonyságukkal is kitűnnek. Ennek egyik oka az egyedülállóan kíméletes feldolgozási eljárás, mely által összetevőik megőrzik természet adta hatásukat. A másik az a mód, mellyel ezeket a bioaktív összetevőket úgy válogatják össze, hogy egymás hatását szinergikusan erősítsék az adott cél érdekében (pl. hidratálás, öregedésgátlás).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >