Superbrands 2013: A fogyasztók is a Dr. Organic-ra szavaztak
A Dr. Organic számos külföldi és nemzetközi díj után hazánkban is díjnyertes lett. Idén a márka kiérdemelte a magyar Superbrands díjat. A szakértők mellett a fogyasztók is részt vettek a szavazásban. A GfK Hungária 800 fős reprezentatív mintán kérdezte meg véleményüket. Az eredmény nem véletlen. Egyre többen váltanak természetes, káros anyagoktól mentes termékekre. A Dr. Organic élen jár ebben, csakis a természet által kínált – lehetőleg biotermelésből származó – tiszta növényi olajokkal, kivonatokkal és hatóanyagokkal ápolja a bőrt. A hagyományos kozmetikumok 50-70%-a víz. A Dr. Organic ehelyett aloe vera lét használ. A termékek rendkívüli hatékonyságukkal is kitűnnek. Ennek egyik oka az egyedülállóan kíméletes feldolgozási eljárás, mely által összetevőik megőrzik természet adta hatásukat. A másik az a mód, mellyel ezeket a bioaktív összetevőket úgy válogatják össze, hogy egymás hatását szinergikusan erősítsék az adott cél érdekében (pl. hidratálás, öregedésgátlás).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ az inflációról: Ezt nem mi csináljuk!
Áprilishoz képest májusban az árrésstop ellenére 0,6 százalékkal emelkedtek az…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >Csónakba szálltak a jövőért: a Diageo szemléletformáló programja a Tisza-tavi önkéntességtől a határokon átívelő akciókig
A Diageo idén sem maradt a parton: 2025-ben újra részt…
Tovább olvasom >