Superbrands 2009 Gála: átadták a legkiválóbb márkáknak járó elismeréseket
2009. csúcsmárkáit és az új Superbrands kiadványokat december 3-án mutatták be a Hotel Intercontinental Budapestben. A neves szakemberekből álló bizottságok több ezer vezető márka közül választották ki az év üzleti és fogyasztói szupermárkáit.
A zártkörű eseményen a díjak átadása mellett bemutatták az elsődleges márkaszakmai referenciának tekintett Superbrands 2009 kiadványokat, amelyek áttekintést adnak Magyarország vezető üzleti és fogyasztói márkáiról, bemutatják a márkák erejét, történetét és sikerük titkát. Mindemellett kihirdették az ismered.hu weboldalon futó, nyereményjátékkal is egybekötött szavazás eredményeit, így a szakmai zsűri véleménye mellett fény derült a széles publikum kedvenc márkájára, úti céljára és személyiségére is.
− Büszkék vagyunk arra, hogy a Magyarországon immár öt éve létező Superbrands státusz mára a márkaépítés igazodási pontjává vált – hangsúlyozta megnyitójában Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatója.
A Superbrands program legfőbb értéke, hogy a széles közönséget megismerteti a legkiválóbb márkákkal, illetve a márkatudatos fogyasztói döntések jelentőségével. A szervezők ezért az eseménnyel egy időben nagyszabású kampányt indítottak a magyarországi szupermárkák népszerűsítésére. A Róluk beszélünk! szlogennel futó kampány kreatívját a B&P Brandaktív csapata készítette, és a közterületen, valamint a sajtóban is gyakran lehet majd a hirdetéssel találkozni december elejétől, három hónapon keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Átadták a Joint Venture Szövetség vállalati díjait
A közel 40 éves múltra visszatekintő Joint Venture Szövetség (JVSZ)…
Tovább olvasom >Fülep Zsolt lett az Év Agrárembere 2024-ben
2025 február 21-én, a mezőgazdasági szakma legnagyobb elismerését, az „Év…
Tovább olvasom >Nyárindító bor és pezsgő ünnep a Szabadság téren
A nagy sikerű Bor & Pezsgő Fesztivál és Junibor Ünnep…
Tovább olvasom >