SUHANJ! a D24-gyel!
A Dreher Sörgyárak alkoholmentes márkája, a D24 a tavalyi sikeres együttműködést követően idén is támogatja a SUHANJ! Alapítványt, amely megosztja a mozgás örömét sérült és fogyatékkal élő társainkkal. Mivel edzés után különösen fontos a folyadékpótlás, ezért az egész nap fogyasztható, frissítő D24-gyel áll a jó ügy mellé és nyári nyereményjátékával fogyasztóit is bevonja a jótékonykodásba. A márka és a fogyasztók segítő összefogása mellett a hangsúly a sport szeretetén, valamint az ép és fogyatékkal élő társaink közös sportolási élményén van, amelyet közismert emberek is népszerűsítenek.
Május 30-án a teljesen akadálymentes SUHANJ! Fitness-ben jelentették be az együttműködés részleteit, amely szerint a D24 egy nagyobb összeggel támogatja a SUHANJ! Alapítványt. Ez az összeg a fogyasztók segítségével gyűlhet össze, a márka ugyanis arra buzdítja vásárlóit, hogy képeken keresztül mondják el, nekik mit adott a sport és ezt a #d24, #suhanj, #erőtadunk, #sportnakkoszonhetem hashtagekkel ellátva osszák meg Instagramon másokkal is. A közös kampány célja legalább 240 olyan fotó összegyűjtése, amely a sportról szól.
Több híresség is a kezdeményezés mellé állt: Fenyvesi Zoli, Hajós András, Kocsis Tibor, Kovács Patrícia és Lukoviczki Réka a közös edzés után D24-es alkoholmentes sörös dobozokat írt alá. Az általuk dedikált három dobozzal a szervezők játékra hívják az érdeklődőket, amelyeket három eseményen rejtenek majd el. A D24 a megtalálók segítségével minden egyes doboz után adománnyal támogatja a SUHANJ! Alapítványt. A megtaláló pedig a különleges dobozon kívül egy D24-gyel teli tornazsákkal és egy SUHANJ! Fitness bérlettel gazdagodik.
Az így kapott támogatás összegét a SUHANJ! közösségi futóprogramjainak fejlesztésére fordítja majd, amelynek segítségével újabb különleges lehetőséget biztosítanak a sportolásra.
„Célunk, hogy újabb és újabb mozogni vágyó fogyatékkal élőt, és sportolásukat segítő önkéntest vonjunk be a mozgalmunkba. Azt szeretnénk, ha a suhanjosok által tavaly az edzéseken és a versenyeken teljesített 12 960 kilométert idén 15 000-re tornázhatnánk fel közösen. A támogatás révén lehetőségünk nyílhat keddenként és szombatonként szervezett szabadtéri edzéseinket fejleszteni, ahová minden érdeklődő sportbarátot szeretettel várunk. Valljuk, a mozgás öröme mindenkié, osztozzunk benne minél többen!” – mondta Nagygyörgy András, a SUHANJ! Alapítvány forrásteremtési munkatársa.
„Mi pedig abban szeretnénk segíteni a SUHANJ! munkáját, hogy ez valóra válhasson. Tavaly már láttuk, hogy milyen hasznos munkát végez az alapítvány, ezért nagy örömmel álltunk idén is a jó ügy mellé. Bízunk benne, hogy fogyasztóink aktív részvételével összegyűlik majd az a pénz, amiből meg tudják valósítani az idei céljaikat.” – egészítette ki Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak marketingigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a sörfőzésben: rizstől a gombáig – a jövő fenntartható sörkülönlegességei
A sörfőzés és sörfogyasztás az emberiség egyik legősibb szokása: időszámításunk…
Tovább olvasom >Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
Az Európai Unió tagállamai 2024-ben összesen 34,7 milliárd liter sört…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztusban jelentősen javult a lakosság gazdasági közérzete a Századvég szerint
A Századvég Konjunktúrakutató Zrt. 2025. augusztusi felmérése alapján a lakosság…
Tovább olvasom >Magyar szakember az idei ICCO Global Awards zsűrijében
Szabó Judit, a hazai McDonald’s vállalati kommunikációs és fenntarthatósági vezetője…
Tovább olvasom >Szelektíven gyűjteni felelősség – Ne hagyjuk ki az italos kartont sem!
A környezet védelme közös ügyünk. Ennek egyik legegyszerűbb, mégis rendkívül…
Tovább olvasom >