SUHANJ! a D24-gyel!
A Dreher Sörgyárak alkoholmentes márkája, a D24 a tavalyi sikeres együttműködést követően idén is támogatja a SUHANJ! Alapítványt, amely megosztja a mozgás örömét sérült és fogyatékkal élő társainkkal. Mivel edzés után különösen fontos a folyadékpótlás, ezért az egész nap fogyasztható, frissítő D24-gyel áll a jó ügy mellé és nyári nyereményjátékával fogyasztóit is bevonja a jótékonykodásba. A márka és a fogyasztók segítő összefogása mellett a hangsúly a sport szeretetén, valamint az ép és fogyatékkal élő társaink közös sportolási élményén van, amelyet közismert emberek is népszerűsítenek.
Május 30-án a teljesen akadálymentes SUHANJ! Fitness-ben jelentették be az együttműködés részleteit, amely szerint a D24 egy nagyobb összeggel támogatja a SUHANJ! Alapítványt. Ez az összeg a fogyasztók segítségével gyűlhet össze, a márka ugyanis arra buzdítja vásárlóit, hogy képeken keresztül mondják el, nekik mit adott a sport és ezt a #d24, #suhanj, #erőtadunk, #sportnakkoszonhetem hashtagekkel ellátva osszák meg Instagramon másokkal is. A közös kampány célja legalább 240 olyan fotó összegyűjtése, amely a sportról szól.
Több híresség is a kezdeményezés mellé állt: Fenyvesi Zoli, Hajós András, Kocsis Tibor, Kovács Patrícia és Lukoviczki Réka a közös edzés után D24-es alkoholmentes sörös dobozokat írt alá. Az általuk dedikált három dobozzal a szervezők játékra hívják az érdeklődőket, amelyeket három eseményen rejtenek majd el. A D24 a megtalálók segítségével minden egyes doboz után adománnyal támogatja a SUHANJ! Alapítványt. A megtaláló pedig a különleges dobozon kívül egy D24-gyel teli tornazsákkal és egy SUHANJ! Fitness bérlettel gazdagodik.
Az így kapott támogatás összegét a SUHANJ! közösségi futóprogramjainak fejlesztésére fordítja majd, amelynek segítségével újabb különleges lehetőséget biztosítanak a sportolásra.
„Célunk, hogy újabb és újabb mozogni vágyó fogyatékkal élőt, és sportolásukat segítő önkéntest vonjunk be a mozgalmunkba. Azt szeretnénk, ha a suhanjosok által tavaly az edzéseken és a versenyeken teljesített 12 960 kilométert idén 15 000-re tornázhatnánk fel közösen. A támogatás révén lehetőségünk nyílhat keddenként és szombatonként szervezett szabadtéri edzéseinket fejleszteni, ahová minden érdeklődő sportbarátot szeretettel várunk. Valljuk, a mozgás öröme mindenkié, osztozzunk benne minél többen!” – mondta Nagygyörgy András, a SUHANJ! Alapítvány forrásteremtési munkatársa.
„Mi pedig abban szeretnénk segíteni a SUHANJ! munkáját, hogy ez valóra válhasson. Tavaly már láttuk, hogy milyen hasznos munkát végez az alapítvány, ezért nagy örömmel álltunk idén is a jó ügy mellé. Bízunk benne, hogy fogyasztóink aktív részvételével összegyűlik majd az a pénz, amiből meg tudják valósítani az idei céljaikat.” – egészítette ki Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak marketingigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
NIQ: Nem hátba veregetésre, mentorfigurákra van szüksége a fiataloknak
Egy átlagos magyar felnőtt a családján és a munkahelyén kívül…
Tovább olvasom >Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hiánypótló egészségügyi innovációk megvalósítása kapott zöld utat
Először adták át a BioTechUSA az Egészségért Díjakat november 22-én…
Tovább olvasom >Szervezeti változásokat jelentett be az LG 2030-as víziójának megvalósítása érdekében
Az LG Electronics (LG) az igazgatóság jóváhagyását követően számos szervezeti…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >