Sikeres negyedév a Pepsinél
A harmadik negyedévében a PepsiCo 1,7%-os bevételnövekedésről számolt be. A cég minden szektorban az elvárások felett teljesített. A nyugati piacokon csak az Egyesült Államokban esett vissza az üdítőitalból származó bevétel, ennek hátterében nem az eladás csökkenése, inkább a nehéz gazdasági helyzet áll. A cég az ázsiai és közel-keleti piacon csökkentette a reklámra és marketingre szánt büdzsét, mely átmenetileg ellensúlyozta a drágább nyersanyagárat. A PepsiCo úgy látja, hogy az egész évre vetítve is el fogják érni az elvárható organikus növekedést.
Kapcsolódó cikkeink
Versenyjogi aggályok merültek fel a Carlsberg és a Britvic megállapodás kapcsán
Versenyjogi aggályokra hivatkozva hivatalos vizsgálatot indított az Egyesült Királyság Verseny-…
Tovább olvasom >1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a PepsiCo a Siete Foods-t
A PepsiCo, Inc. 1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a texasi…
Tovább olvasom >Kazahsztánban épít új gyárat a Carlsberg
Új gyárat épít Kazahsztánban a Carlsberg, miután együttműködési megállapodást kötött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >