Sikeres negyedév a Pepsinél
A harmadik negyedévében a PepsiCo 1,7%-os bevételnövekedésről számolt be. A cég minden szektorban az elvárások felett teljesített. A nyugati piacokon csak az Egyesült Államokban esett vissza az üdítőitalból származó bevétel, ennek hátterében nem az eladás csökkenése, inkább a nehéz gazdasági helyzet áll. A cég az ázsiai és közel-keleti piacon csökkentette a reklámra és marketingre szánt büdzsét, mely átmenetileg ellensúlyozta a drágább nyersanyagárat. A PepsiCo úgy látja, hogy az egész évre vetítve is el fogják érni az elvárható organikus növekedést.
Kapcsolódó cikkeink
A PepsiCo intelligens dobozokkal és AI technológiával fokozná a személyre szabást
A Cannes Lions alkalmával betekintést engedett a PepsiCo új, a…
Tovább olvasom >Elutasította a Britvic a Carlsberg közel 4 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatát
A brit üdítőital-gyártó Britvic visszautasította a Carlsberg Group 3,11 milliárd…
Tovább olvasom >200 millió eurót ruház be a PepsiCo belgiumi üzemébe
Jelentős összegből növeli a termelést a PepsiCo a belgiumi Veurne-ben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >