Sikeres negyedév a Pepsinél
A harmadik negyedévében a PepsiCo 1,7%-os bevételnövekedésről számolt be. A cég minden szektorban az elvárások felett teljesített. A nyugati piacokon csak az Egyesült Államokban esett vissza az üdítőitalból származó bevétel, ennek hátterében nem az eladás csökkenése, inkább a nehéz gazdasági helyzet áll. A cég az ázsiai és közel-keleti piacon csökkentette a reklámra és marketingre szánt büdzsét, mely átmenetileg ellensúlyozta a drágább nyersanyagárat. A PepsiCo úgy látja, hogy az egész évre vetítve is el fogják érni az elvárható organikus növekedést.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >A Szentkirályi hazahozta Magyarországra a Pepsi-termékek gyártását
Dobó Kata színész-rendező volt a házigazdája annak az eseménynek, ahol…
Tovább olvasom >A Pepsi gyártása hazatér Magyarországra
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >Idén magához térhet a spanyol online élelmiszerpiac
Két év csökkenés után újra növekedésnek indulhat a spanyol online…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >