Streaming szolgáltatást indít az Aldi
Zenét is lehet majd vásárolni az Alditól, igaz, egyelőre csak Németországban. A diszkontlánc idén ősszel jelentette be, hogy a zeneletöltést feltaláló Napsterrel szövetkezve Aldi Life Musik néven indítja el az előfizetéses zeneszolgáltatást. A rendszernek nem lesz ingyenes, reklámokkal támogatott változata, a havi előfizetési díj 7,99 euróba (2500 forint) kerül. A szolgáltatás 30 napos, ingyenes próbaváltozattal indult. Az előfizetők 34 millió dal és 10 ezer audiokönyv közül választhatnak. A német zeneipari szövetség adatai szerint a zene előfizetés egyre népszerűbb Németországban, tavaly 87 százalékkal nőtt az ebből származó bevétel, a német zenei bevételek 12,8 százalékát teszi ki.
A Tesco Nagy-Britanniában korábban már próbálkozott zene és film előfizetés online értékesítésével. A 2011-ben vásárolt Blinkbox céget 2015 elején veszteséggel adták tovább, miután a szolgáltatás nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. A netes tévézésben ennek ellenére több kereskedő is fantáziát lát, a hírek szerint hamarosan az Amazon is saját tévés szolgáltatást indít.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Agrárminisztérium: fókuszban a közvetlen termelői értékesítés erősítése
Napjainkban kiemelt kérdés életünk minden területén a fenntarthatóság. Gazdasági és…
Tovább olvasom >Az AgroVIR Kft. felvásárolja a NEXT Farming szoftver magyarországi operációját
Az AgroVIR Kft. 2024. november 13-án 100%-os tulajdonrészt szerzett a…
Tovább olvasom >Új korszak a streamingben: 2,4 millió magyar gamer és a márkák találkozása
A Publicis Groupe Hungary kizárólagos partnerként csatlakozott az inStreamly platformhoz…
Tovább olvasom >