Stratégiai ügynökséget választott az ALDI
Meghívásos pályázaton választotta ki a Magyarországon 5. éve jelen lévő ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. stratégiai ügynökségét. A HAB Ad lett az áruházlánc magyarországi stratégiai tanácsadója.
A 2012 őszén zajlott tenderre az áruházlánc négy ügynökséget hívott meg, amelyek rendkívül részletes tájékoztatást kaptak az ALDI üzleti és kommunikációs céljairól, elvárásairól, vállalati filozófiájáról.
Valamennyi meghívott pályázó értékes koncepciókat és ötleteket mutatott be a megbízó számára. Az ügynökségek közötti döntést a vállalat egy több faktoros mátrix alapján hozta meg, amely a lehető legnagyobb mértékben segített kizárni a szubjektív preferenciákat.
„A HAB Ad ötlete volt összességében a legkreatívabb és a legrészletesebben kidolgozott, ők építették be leginkább a Háziasszonyokat a kreatív koncepciójukba és az ajánlott stratégia jól láthatóan egymásra szervesen illeszkedő elemekből állt” – mondta Singerné Kocsis Orsolya, az ALDI beszerzési igazgatója.
A HAB Ad így kreatív briefek helyett immár az általa beadott és az ALDI által elfogadott stratégia alapján dolgozik, továbbá ötletgazdaként és koordinátorként viszi tovább idén a Mitoval és az ALDI pr-ügynökségével, a Chapter4 Communications Kft.-vel a tavaly ősszel zárult nagysikerű ALDI – Háziasszonyok kampányt, amely on- és offline, illetve televíziós megjelenésekben és eseményekben folytatódik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >