Stratégiai szintre lép a TEVA és a Positive Adamsky PDKY együttműködése

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 05. 27. 10:16

A Positive Adamsky frissen megújult márkaneve és arculata, a PDKY nemcsak új identitást, de újfajta együttműködési szellemiséget is jelez – ennek egyik legmarkánsabb példája a TEVA-val közös munka, amelyben új szakaszba lép. A gyógyszeripari óriás a PDKY-t mostantól nem csupán kreatív partnerként, hanem vezető stratégiai ügynökségként vonja be több OTC márkájának kommunikációjába.

A közös cél: a TEVA kiemelt márkáinak újra pozicionálása, emberközelibb, merészebb, de szakmailag megalapozott módon. A PDKY friss brandígérete – Expect the Unexpected – itt is érvényesül: olyan kommunikációs fordulatokat keresnek, amelyek meglepnek, mégis pontosan rezonálnak a célcsoportok igényeire.

„A TEVA egy erős, hiteles márka, amely nyitott az új szemléletre. Az egészségügyi kommunikációban sokáig a biztonság és a szokás diktált – most viszont itt az idő, hogy a hitelességet ne sablonossággal, hanem meglepetéssel párosítsuk”

– mondta Vaszary Ádám, a PDKY kreatív CEO-ja.

A PDKY stratégiai partnerként nemcsak 360 fokos kampányokat tervez és valósít meg, hanem teljes kommunikációs újragondolást végez. A cél, hogy az OTC kategória hagyományos kommunikációs kereteit tágítsák, új élményt nyújtva a fogyasztóknak – természetesen a gyógyszeripari szabályozások és etikai irányelvek teljes betartása mellett.

A PDKY által gondozott márkák között szerepel: Nasopax – innovatív orrspray márka, Sudocrem – a baba és felnőtt bőrgondozás ikonikus szereplője, Dorifen – hatékony megoldás torokfájásra, Ambroxol-Teva – ismert és megbízható hurutoldó, Valeriana és Valerosolv – természetes alapú készítmények a nyugtatók és altatók kategóriájában, Eurovit – sokoldalú vitamincsalád.

A TEVA és a PDKY közös munkája is bizonyítja: a márkák jövője nem a kiszámítható megoldásokban, hanem a bátor, stratégiai kreativitásban rejlik – ahol a váratlan nem kockázat, hanem lehetőség.

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink