Stratégiai partnerség révén erősödik a Rézangyal disztribúciója
A Rézangyal Kft. és a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. között 2010. június 15-én aláírt szerződés alapján július 5-étől a Rézangyal Classic Selection 11 íze mellett a Rézangyal 55 fokos válogatás 3 termékének kizárólagos disztribútora lett a Coca-Cola HBC Magyarországon.
A bejelentés kapcsán Maros Róbert, a Rézangyal egyik tulajdonosa elmondta, hogy a Rézangyal eladásai a tavalyi válság ellenére 41 százalékkal nőttek, és a vendéglátóipari szegmensben elérték a piacvezető pozíciót. Ám az eltelt 4 év növekedési üteméhez képest a Rézangyal egymagában már csak kisebb lépésekben tudott volna fejlődni.
A Rézangyal Kft. az alapízeket felvonultató Classic Selection mellett új termékcsaládot, az 55 fokos pálinkákat, illetve egy új márkát, a Suhancost is bevezette a piacra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >