Stratégiai partnerség révén erősödik a Rézangyal disztribúciója
A Rézangyal Kft. és a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. között 2010. június 15-én aláírt szerződés alapján július 5-étől a Rézangyal Classic Selection 11 íze mellett a Rézangyal 55 fokos válogatás 3 termékének kizárólagos disztribútora lett a Coca-Cola HBC Magyarországon.
A bejelentés kapcsán Maros Róbert, a Rézangyal egyik tulajdonosa elmondta, hogy a Rézangyal eladásai a tavalyi válság ellenére 41 százalékkal nőttek, és a vendéglátóipari szegmensben elérték a piacvezető pozíciót. Ám az eltelt 4 év növekedési üteméhez képest a Rézangyal egymagában már csak kisebb lépésekben tudott volna fejlődni.
A Rézangyal Kft. az alapízeket felvonultató Classic Selection mellett új termékcsaládot, az 55 fokos pálinkákat, illetve egy új márkát, a Suhancost is bevezette a piacra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >