Stratégiai partnerség révén erősödik a Rézangyal disztribúciója
A Rézangyal Kft. és a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. között 2010. június 15-én aláírt szerződés alapján július 5-étől a Rézangyal Classic Selection 11 íze mellett a Rézangyal 55 fokos válogatás 3 termékének kizárólagos disztribútora lett a Coca-Cola HBC Magyarországon.
A bejelentés kapcsán Maros Róbert, a Rézangyal egyik tulajdonosa elmondta, hogy a Rézangyal eladásai a tavalyi válság ellenére 41 százalékkal nőttek, és a vendéglátóipari szegmensben elérték a piacvezető pozíciót. Ám az eltelt 4 év növekedési üteméhez képest a Rézangyal egymagában már csak kisebb lépésekben tudott volna fejlődni.
A Rézangyal Kft. az alapízeket felvonultató Classic Selection mellett új termékcsaládot, az 55 fokos pálinkákat, illetve egy új márkát, a Suhancost is bevezette a piacra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >