Stratégiai partnerség a művészet és az utazás közötti kapcsolat erősítésére, a kulturális turizmus fejlesztésére
„A művészet utazás”, ez a gondolat áll az Art Market Budapest, Közép-és Kelet-Európa legnagyobb nemzetközi képzőművészeti vására és az OTP Travel, a magyar utazási szektor meghatározó vállalkozása között létrejött stratégiai partnerség középpontjában.
Az idén alapításának 40. évfordulóját ünneplő OTP Travel által szervezett kulturális körutazások és városlátogatások során mindig kiemelt szerepet kap az úti célok klasszikus látnivalóinak és természeti szépségeinek bemutatása mellett a helyi hagyományok és kulturális értékek megismertetése, az, hogy az adott térség vagy város megismerésének minél több művészeti ágat érintő program és esemény legyen a része. Az Art Market Budapesttel közös szervezésben megvalósuló, különleges művészeti tartalmakat, köztük kiemelten nemzetközi művészeti vásárokat fókuszba állító utazási ajánlataival az OTP Travel nemcsak a kulturális körutazásai során már megszokott kapcsolatot erősíti tovább a turizmus és a művészet világa között, hanem elkötelezettségét is kifejezi a kultúra és a művészet iránt.
Ahogyan az Art Market Budapest platformot teremt az újszerű és inspiráló művészeti tartalmak számára, úgy kínál az OTP Travel – együttműködésben a vásár szervezőivel – a világ különleges művészeti helyszíneire szervezett prémium színvonalú utazásokat. Ezek az utak nemcsak a művészeti események és intézmények szakértői vezetéssel történő megismerésének élményét kínálják, hanem a helyi művészeti szereplőkkel való személyes találkozásoktól válnak igazi kuriózummá. Az első, közösen kidolgozott, 2025 első felére tervezett utazások között olyan különleges helyszínek és események szerepelnek, mint Georgia a Tbilisi Art Fair idején áprilisban, illetve New York a Frieze művészeti vásár hetében májusban, miközben a további elképzelések között szerepel például a Contemporary Istanbul, az Art Basel Miami Beach és a Velencei Biennále köré szervezett különleges utazás is. „A világ szépségeinek felfedezése az adott helyszínhez kapcsolódó műalkotások megismerése nélkül nem lehet teljes.
Az Art Market Budapesttel való stratégiai partnerségünk nemcsak ezt a hitvallásunkat tükrözi, de tevékenységünket is új szintre emeli. Szolgáltatásaink révén levesszük ügyfeleink válláról az utazások szervezésének feladatait, hogy az így felszabaduló időt magukra fordíthassák, ezeknél az utazásoknál ezen túl pedig egyúttal olyan exkluzív tartalommal töltjük meg a programokat, amelyek nehezen, vagy egyáltalán nem elérhetőek egyéni szervezéssel”– foglalta össze Molnár Judit, az OTP Travel ügyvezetője az együttműködés lényegét.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: kopogtat a vakáció, irány a nagyvilág!
A nyári külföldi utazások sok középiskolás számára az első igazi…
Tovább olvasom >A római nemzetközi repülőtér forgalma 21 százalékkal nőtt egy év alatt
A római nemzetközi repülőtér utasforgalma tavaly 21 százalékkal nőtt, és…
Tovább olvasom >Egy felmérés szerint a magyarok 36 százaléka tervez külföldi nyaralást az idén
A magyarok 36 százaléka tervez külföldi nyaralást az idén nyáron,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >