Stratégiai megállapodást kötött az MT a budapesti gyógyfürdőkkel
Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a Magyar Turizmus (MT) Zrt. és a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei (BGYH) Zrt. – a Budapest Winter Invitation (BWI) kiemelt partnere – a magyarországi egészségturizmus és a budapesti vendégforgalom bővítése céljából; az erről szóló megállapodást szerdán írták alá a társaságok vezetői a 2012/2013. évi BWI kampányt előkészítő szakmai és sajtótájékoztatón.
Horváth Gergely, az MT vezérigazgatója a budapesti Széchenyi Fürdőben tartott rendezvényen elmondta: az idén már hetedik alkalommal rendezik meg a BWI-t, s bíznak abban, hogy a promóciónak köszönhetően az elmúlt években tapasztalt 10-15 százalékos vendégforgalom növekedést az idén alapnak lehet tekinteni. Az október végén kezdődő, közel 1 millió eurós téli kampány költségeinek döntő részét az MT fizeti. A tavalyi BWI kampány minden korábbinál sikeresebb volt, több mint 79 ezer – az előző évinél 11 százalékkal több – vendégéjszakát generált a programhoz csatlakozó fővárosi hotelekben.
A megállapodás jegyében az MT és a BGYH egyezteti egészségturisztikai stratégiai terveit, közös marketingkommunikációs akciókat szervez, prezentációkat tartanak, szakmai és média-tanulmányutakat szerveznek és közösen igyekeznek egészségturisztikai témájú nemzetközi szakmai rendezvényeket Magyarországra csábítani. Az MT továbbá megjelenési lehetőséget biztosít a BGYH számára külföldi szakmai kiállításokon és workshopokon.
A Budapest téli vendégforgalmát élénkítő marketingakció – a 2=3 és 3=4 szállodai kedvezmény mellett – idén is ingyenes fürdőlátogatást kínál a vendégek részére, és a Széchenyi, Gellért valamint Rudas fürdő mellett az idén bekapcsolódik a programba a Lukács is. Szőke László, a BGYH vezérigazgatója hangsúlyozta: szeretnék elérni, hogy a budapesti gyógyfürdők visszanyerjék régi fényüket, s Budapest Európa fürdőfővárosa legyen, ezt a célt szolgálja a mostani megállapodás is.
A BWI-hez az elmúlt években több mint 50 szálloda csatlakozott, amelyek az ingyen éjszakák mellett anyagilag is hozzájárulnak a programhoz – ismertette Kopócsy Andrea, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke, hozzátéve: a promóció nemcsak a hotelek forgalmát növeli, hanem Budapestet is népszerűsíti a világban.
Rövid kihagyás után az idén újra bekerült a BWI ajánlatába a Budapesti Tavaszi Fesztivál (BTF) is, amelynek időtartamába húsvét is beleesik, így Vitézy Zsófia, a Budapesti Fesztiválközpont igazgatója szerint turisztikailag igen kedvező időben lesz és szép, emelkedett események szervezésére kínál lehetőséget.
Baán László, a Szépművészeti Múzeum igazgatója az október végén nyíló Cézanne-kiállítást emelte ki kínálatukból. Ez szerinte a világ legvonzóbb kiállítása lesz ebben az időszakban; 100 művet állítanak ki – ebből 40 festmény, a többi rajz és akvarell -, köztük a világ legdrágább képeiből kettőt, amelyek együttes értéke 500 millió dollárra rúg. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Meglepetés a nemzetközi szállodaláncok rangsorában: a nagy nevek alulteljesítettek
A nemzetközi szállodaláncok között végzett felmérésben meglepő eredmények születtek, amelyek…
Tovább olvasom >Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >