Stratégiai partnerség a magyar kormány és a Henkel között
A stratégiai megállapodás aláírásával egy időben egy új technológiai gyártósort is felavattak a környei gyárban.
Stratégiai együttműködési megállapodást kötött Magyarország Kormánya és a Henkel. A megállapodást a kormány részéről Magyar Levente gazdaságdiplomáciáért felelős államtitkár, a Henkel Magyarország Kft. részéről pedig Dr. Fábián Ágnes ügyvezető igazgató írták alá. Az aláírási ceremóniára a Henkel környei gyárában került sor, ahol egy új ömledékragasztó gyártósort is átadtak.
A Henkel Magyarország közel három évtizede, jelentős szereplőként van jelen a magyar piacon. 2015-ben több mint 350 millió euró, azaz több mint 100 milliárd nettó árbevételt könyvelhettek el, melyhez mindhárom üzletág – a mosó- és háztartási tisztítószer termékek, a lakossági szépségápolási és fodrászati termékek, továbbá a lakossági és szakipari ragasztók, valamint ipari felhasználású anyagok és technológiák – hozzájárult.
A Henkel számára kiemelten fontos a kiszámítható, stabil üzleti környezet és az innováció: folyamatosak a fejlesztések, beruházások mind a mosó és háztartási tisztítószereket gyártó körösladányi, mind a vizes bázisú és elektronikai ragasztóanyagokat gyártó környei üzemekben, melyek eredményeként már mintegy 1000 főt foglalkoztatnak.
A stratégiai megállapodás aláírásával egy időben egy új, innovatív ömledékragasztó (hot-melt) gyártósort is felavattak Környén, az itt előállított kiváló minőségű ragasztókat olyan higiéniai termékekhez használják fel, mint a bébi- és felnőtt pelenkák, női higiéniás termékek vagy kórházi és intézményi eldobható termékek.
A stratégiai partnerségi program célja a hazánkban letelepült vállalatok befektetéseinek ösztönzése, a foglalkoztatottak számának növelése, a magasabb hozzáadott értékű termelés megvalósítása, a vállalatok bekapcsolódása a szakképzésbe, valamint a hazai beszállítókkal szorosabb kapcsolat kiépítése. A magyar kormány stratégiai partnerei több mint 200 000 embernek adnak munkát, és jelenleg közel 15 000 fővel foglalkoztatnak több munkavállalót, mint a stratégiai megállapodások megkötésének időpontjában. A stratégiai partnerek hazai beszállítói aránya az aláírás óta átlagosan 4%-kal növekedett.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Ruhák, illatok, érzelmek
Hogyan lehet egy öblítő egyszerre hatékony, illatos és fenntartható? A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >