Stratégiai partnerség a magyar kormány és a Henkel között
A stratégiai megállapodás aláírásával egy időben egy új technológiai gyártósort is felavattak a környei gyárban.
Stratégiai együttműködési megállapodást kötött Magyarország Kormánya és a Henkel. A megállapodást a kormány részéről Magyar Levente gazdaságdiplomáciáért felelős államtitkár, a Henkel Magyarország Kft. részéről pedig Dr. Fábián Ágnes ügyvezető igazgató írták alá. Az aláírási ceremóniára a Henkel környei gyárában került sor, ahol egy új ömledékragasztó gyártósort is átadtak.
A Henkel Magyarország közel három évtizede, jelentős szereplőként van jelen a magyar piacon. 2015-ben több mint 350 millió euró, azaz több mint 100 milliárd nettó árbevételt könyvelhettek el, melyhez mindhárom üzletág – a mosó- és háztartási tisztítószer termékek, a lakossági szépségápolási és fodrászati termékek, továbbá a lakossági és szakipari ragasztók, valamint ipari felhasználású anyagok és technológiák – hozzájárult.
A Henkel számára kiemelten fontos a kiszámítható, stabil üzleti környezet és az innováció: folyamatosak a fejlesztések, beruházások mind a mosó és háztartási tisztítószereket gyártó körösladányi, mind a vizes bázisú és elektronikai ragasztóanyagokat gyártó környei üzemekben, melyek eredményeként már mintegy 1000 főt foglalkoztatnak.
A stratégiai megállapodás aláírásával egy időben egy új, innovatív ömledékragasztó (hot-melt) gyártósort is felavattak Környén, az itt előállított kiváló minőségű ragasztókat olyan higiéniai termékekhez használják fel, mint a bébi- és felnőtt pelenkák, női higiéniás termékek vagy kórházi és intézményi eldobható termékek.
A stratégiai partnerségi program célja a hazánkban letelepült vállalatok befektetéseinek ösztönzése, a foglalkoztatottak számának növelése, a magasabb hozzáadott értékű termelés megvalósítása, a vállalatok bekapcsolódása a szakképzésbe, valamint a hazai beszállítókkal szorosabb kapcsolat kiépítése. A magyar kormány stratégiai partnerei több mint 200 000 embernek adnak munkát, és jelenleg közel 15 000 fővel foglalkoztatnak több munkavállalót, mint a stratégiai megállapodások megkötésének időpontjában. A stratégiai partnerek hazai beszállítói aránya az aláírás óta átlagosan 4%-kal növekedett.
Kapcsolódó cikkeink
Eladja a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágát
A 2022 februárjában bejelentett portfólióoptimalizálási stratégiája keretében most megállapodást kötött…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >