Stratégiai megállapodás az NGM és a Coca-Cola Magyarország között
Stratégiai partnerségi megállapodást köt a Nemzetgazdasági Minisztérium a Coca-Cola HBC Magyarország Kft.-vel.
„A stratégiai megállapodás célja a Coca-Cola Magyarország hosszú távú magyarországi jelenlétének biztosítása a kölcsönös bizalom és kiszámíthatóság jegyében, a hazai termelés bővítésének elősegítése a magyar gazdaságba történő mélyebb beágyazódás érdekében, valamint a nagyvállalat aktív szerepvállalásának megerősítése a versenyképesség növelését célzó kormányzati gazdaságpolitika megvalósításában” – olvasható az NGM honlapján hétfőn megjelent közleményben.
A megállapodás keretén belül a Coca-Cola Magyarország erősíti a magyar beszállítók jelenlétét az ellátási rendszerében. A stratégiai együttműködés értelmében a felek rendszeresen értékelik a beszállítói és fejlesztési együttműködés alakulását, és meghatározzák az aktuális beruházásokat. Az együttműködést kormány részéről a Nemzetgazdasági Minisztérium koordinálja. (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >