Stratégiai megállapodás az NGM és a Coca-Cola Magyarország között
Stratégiai partnerségi megállapodást köt a Nemzetgazdasági Minisztérium a Coca-Cola HBC Magyarország Kft.-vel.
„A stratégiai megállapodás célja a Coca-Cola Magyarország hosszú távú magyarországi jelenlétének biztosítása a kölcsönös bizalom és kiszámíthatóság jegyében, a hazai termelés bővítésének elősegítése a magyar gazdaságba történő mélyebb beágyazódás érdekében, valamint a nagyvállalat aktív szerepvállalásának megerősítése a versenyképesség növelését célzó kormányzati gazdaságpolitika megvalósításában” – olvasható az NGM honlapján hétfőn megjelent közleményben.
A megállapodás keretén belül a Coca-Cola Magyarország erősíti a magyar beszállítók jelenlétét az ellátási rendszerében. A stratégiai együttműködés értelmében a felek rendszeresen értékelik a beszállítói és fejlesztési együttműködés alakulását, és meghatározzák az aktuális beruházásokat. Az együttműködést kormány részéről a Nemzetgazdasági Minisztérium koordinálja. (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kizsákmányolt munkások, luxusmárkák – sötét árnyék vetül a divatipar profitjára
A világ ruházati szektora mára billió dolláros üzletté nőtte ki…
Tovább olvasom >Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >