Stratégiai fókuszváltás: az Eisberg értékesíti közép-európai gyárait a Green Factory-nak
Az Eisberg, a Bell Food Group tagvállalata értékesíti lengyelországi, romániai és magyarországi termelőüzemeit a Green Factory számára – jelentette be a vállalat. A döntés része annak a stratégiai irányváltásnak, amelynek célja, hogy az Eisberg a jövőben kizárólag a DACH régióra (Németország, Ausztria, Svájc) összpontosítson. A svájci és osztrák gyárak, valamint a spanyol beszerzési társaság nem érintettek az ügyletben.
A Green Factory több közép-európai országban is jelen van, gyártókapacitással Lengyelországban, Magyarországon, Litvániában és Ukrajnában. A vállalat a megvásárolt üzemeket továbbra is működtetni kívánja, és minden munkavállalót megtart. A felek a tranzakció pénzügyi részleteit nem hozták nyilvánosságra. Az ügylet még a nemzeti versenyhatóságok jóváhagyására vár.
A stratégiai átrendeződés következtében Mike Häfeli, az Eisberg üzletág vezetője saját kérésére távozik a cégtől. A Bell Food Group Igazgatósága és Vezetői Testülete köszönetét fejezte ki munkájáért, és sok sikert kívánt neki a további pályafutásához. Helyét 2025. június 1-jétől Tobias Wölfle veszi át, aki jelenleg az Eisberg pénzügyi igazgatója.
Az Eisberg a DACH régió egyik vezető friss saláta- és kényelmi élelmiszer-beszállítója. Termékportfóliója darabolt salátákat, friss fűszernövényeket, előkészített gyümölcsöket és zöldségeket foglal magában, főként kiskereskedelmi és nagykereskedelmi partnerek számára. A vállalat 2024-ben 370 millió svájci frank nettó árbevételt ért el, több mint 2200 alkalmazottal.
A Bell Food Group-ról
A Bell Food Group Európa egyik vezető húsfeldolgozó és kényelmi élelmiszer-specialistája. Márkái – Bell, Hubers, Eisberg, Hilcona, Hügli – a hús, baromfi, felvágottak és tenger gyümölcsei mellett a vegetáriánus és kényelmi termékek széles választékát kínálják. A cégcsoport ügyfelei között megtalálhatók a kiskereskedelmi láncok, a vendéglátás szereplői és az élelmiszeripar vállalatai is. A Bell Food Group közel 13 500 munkavállalót foglalkoztat, éves árbevétele meghaladja a 4,7 milliárd svájci frankot. A társaság részvényei a svájci tőzsdén forognak.
Kapcsolódó cikkeink
Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Eladja három kelet-európai üzemét a Bell Food Group Eisberg leányvállalata
A svájci Bell Food Group bejelentette, hogy Eisberg leányvállalata eladja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >