Stratégiai együttműködést kötött a Pek-Snack és a Kometa
A Pek-Snack meggyőződése, hogy a minőség egyszerre cél és eszköz. Ennek érdekében folyamatosan fejlesztik termékeiket, valamint új stratégiai megállapodásokkal erősítik piaci pozíciójukat és növelik fogyasztóik elégedettségét. Az idei év első, kiemelt partnere a Kometa99 Zrt.; a két cég közti megállapodás értelmében a Pek-Snack sonkát tartalmazó termékei a második negyedévtől kizárólag Kometa sonkával készülnek majd. Ezzel egyszerre növelik a hazai alapanyagok stratégiai szerepét és védik a magyar munkahelyeket.
A koronavírus-járvány járulékos következményei – szállítási, tervezési nehézségek – valamint környezetre és gazdaságra gyakorolt hatásai miatt előtérbe került és felértékelődött minden olyan élelmiszer, ami Magyarországon, hazai alapanyagokból kerül előállításra, és a magyar munkavállalók számára biztosít helyben megélhetést.
Fenntartható üzleti modellek
Mind a Pek-Snack, mind a Kometa a fenntarthatóság mellett tette le voksát már működése kialakítása során is; a húsipari vállalat a természet körforgásának szabályait tiszteletben tartva az üzemben felhasznált ivóvizet saját kútjaiból nyeri, amit megtisztítva juttat vissza a Kapos folyóba, Magyarország egyik legkorszerűbb sütőipari üzeme pedig saját szennyvíz-előkezelő teleppel rendelkezik, így a közösségi hálózatba már csak tisztított szennyvizet juttat.
“Felelősséggel tartozunk munkatársaink, partnereink, fogyasztóink valamint szűkebb és tágabb környezetünk iránt egyaránt”, osztotta meg velünk Nock-Vető Katalin, a Pek-Snack Kft. marketingvezetője a cég vállalati kultúrájának egyik legfontosabb elemét.
Ugyanez a szemlélet ennek megfelelően a felsőbb szinteken is megjelenik mindkét szervezet esetében, a munkavállalóik iránt tanúsított felelősség formájában – a járvány idején, más vállalatokkal ellentétben, mindkét cégnek sikerült nemcsak megtartania munkatársait, de bővíteni is a létszámot.
A két szervezet együtt – a Pek-Snack franchise-hálózatában foglalkoztatott munkavállalók nélkül – összesen több mint 1000 embernek biztosít megélhetést, és a hazai piacon kimagasló munkakörülményeket (saját autóbuszjárat, folyamatos beruházások, új beszerzések és fejlesztések, béremelések, új munkahelyek) Igal, illetve Kaposvár vonzáskörzetében.
Ahogy azt Rédey Iván, a Kometa marketing igazgatója elmondta, „A többségi olasz családi tulajdonban álló vállalat beruházásainak összege az elmúlt 10 évben meghaladta a 8 milliárd forintot; az elkövetkező 3 évre tervezett beruházásokkal pedig megkétszerezzük a gyártói és logisztikai kapacitást, és további 3-400 fő számára biztosítunk majd munkát.”
A Kometa termékei 40 országban, összesen kb. 35.000 értékesítési ponton, míg a Pek-Snack friss sütései 2 országban, 2200 látványpékségben illetve további több, mint 1000 értékesítési ponton érhetőek el. Ebből is látszik, hogy mindkét vállalat meghatározó szereplője a piacnak, stratégiai partnerségük pedig ennek megfelelően egy igen komoly, nemzetgazdasági döntés.
Amikor az értékek összeadódnak
A két cég ugyanazon értékek mellett kötelezte el magát, ezen értékek pedig az évek során rentábilisnak bizonyultak. A két márka találkozásától az üzleti eredmények mellett a fogyasztók elégedettségének és a vásárlói élménynek a további javulását is várják az érintettek.
Nock-Vető Katalin, a Pek-Snack Kft. marketingvezetője elmondása szerint stratégiai partnereik kiválasztásában a fentieken kívül a vásárlói igények is fontos szempontként jelentek meg: “Szoros kapcsolatot tartunk fenn fogyasztóinkkal, annak érdekében, hogy folyamatosan tájékozódni tudjunk igényeikről és elvárásaikról.”
Aki márciust követően a sonkás pizza, a sonkás-kukoricás pizza, a sonkás-gombás pizza, a sonkás-sajtos maxi, a sonkás-sajtos mini, a tejfölös-sonkás maxi vagy a mexikói párna mellett dönt, ezt maga is érzékelheti majd, hiszen a Pek-Snack és a Kometa stratégiai partnersége értelmében mostantól az összes, sonkát tartalmazó Pek-Snack termékben a Kometa sonkáival találkozhatunk majd.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >