StoreDesign verseny 2015
A Trade magazin és a Trade Marketing Klub a mai nappal hirdeti meg az első StoreDesign versenyt Magyarországon.
A versenyben részt vehetnek lánchoz tartozó és független boltegységek is, akár újonnan épült, akár átépített boltok. Az üzletek profiljában sincs megkötés, az élelmiszerbolt együtt versenyezhet egy ruházati bolttal, nemzeti dohánybolttal, vagy akár patikával. A hangsúly a bolt koncepciójának megfelelő dizájnon, a célcsoport igényeivel harmonizált megjelenésen, és a kommunikáción van. Fontos kritérium, hogy fizikai egységgel is rendelkezzen a pályázatot benyújtó vállalkozás. A bírálatban résztvevő nemzetközi, szakmai zsűri is ennek alapján került kiválasztásra.
Jelentkezni és pályázati adatlapot az info@trademagazin.hu címen lehet kérni, pályázni pedig fotóval gazdagon illusztrált, magyar és/vagy angol nyelvű, írásos pályamunkával lehet.
Pályázhat kivitelező, üzlettulajdonos, üzemeltető, franchise partner, tervező, belsőépítész, egyedül vagy közösen.
A zsűrizésre június végén kerül sor, a közönségdíjakat pedig a facebook szavazatok döntik majd el. A nyertesekre a tapolcai Business Days konferencia gálaestjén derül fény, október 1.-én.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >