STI Petőfi Nyomda Kft: Ússzunk együtt a sikerekben!
Az STI Petőfi Nyomda Kft. szakmai napot tartott a display és POS-üzletág képviselői számára.
A kecskeméti székhelyű, nyomtatott és hajtogatott karton-, illetve hullámkarton dobozokat, tekercses öntapadó címkéket, displayket és POS-eszközöket gyártó nyomda 1841-es alapítása óta hosszú utat járt be, hogy napjaink vezető csomagolóanyag-gyártójává váljon a régióban. Éves termelése közel 1,5 milliárd darab doboz és 5 millió m2 öntapadó címke, melyet széles vertikumú és magas minőségű technológiával állít elő.
A Petőfi Nyomda Kft. 2008-ban alapította meg display- és POS-termékeket gyártó hazai üzemét, amely az STI-csoport európai POS-hálózatának része. Innovatív és kreatív megoldásokat előállító üzemünkben digitális nyomdagép és fazoner ragasztó is segíti a hatékony és gyors kivitelezést. Az STI Group magyarországi displayüzemének portfóliója kiegészül összecsomagolási (Co-Packing) és display-feltöltő aktivitással is.
2012 januárjától a display és POS-eszközök gyártása a korábbi budapesti helyszínről Kecskemétre került. Ez alkalomból a nyomda felső vezetése úgy döntött, hogy meghívja megrendelőit, sajtópartnereit a régi-új helyszínre, amelyet egy szakmai program keretében május 11-én bemutatott az érdeklődőknek.
Délelőtt tíz órakor Fábián Endre, az STI Petőfi Nyomda Kft. ügyvezető igazgatója köszöntötte a megjelent negyven főt, majd Mile Gabriella, az ACNielsen Piackutató Kft. képviselője ismertette a legfrissebb FMCG piaci trendeket és rámutatott arra, hogy miért fontos egy márkagyártónak értékesítést ösztönző eszközöket alkalmaznia az értékesítési pontokon.
A következőkben Bognár Gergely, az STI Petőfi Nyomda Kft. display üzletágának értékesítési csoportvezetője vette át a szót, aki Mészáros Andreával, a Heineken Magyarország Sörgyárak Zrt. szakemberével tartott közösen előadást. A prezentáció során felsorakoztatott eszközöket gyakorlatban is bemutatták nagy hangsúlyt fektetve a hazánkban egyedülálló technológiának számító El Sign technológia ismertetésére (Az El Sign, avagy nyomtatott e-papír, egy szabadalmaztatott technológia, melyet az STI Group forgalmaz Európában kizárólagosan). Az előadás célja egyben az is volt, hogy egy konkrét projekt keretében bemutassák a márkagyártó elvárásait, az eszközgyártó elé gördülő kihívásokat, illetve a két oldal összeegyeztethetőségét, a közös munka sikerét.
A szakmai nap zárásaként a POPAI Magyarország Egyesület főtitkára, Havasiné Kátai Ildikó, mint világjáró szakember tárta az érdeklődők szeme elé a legújabb POP értékesítésösztönző eszközök garmadáját. Információt nyújtott a POPAI Awards fordulóiról, ismertette a Global Awards győzteseit, illetve az uralkodó irányzatokat, amelyeket az amerikai Global Shop és a párizsi MPV kiállításokon tapasztalt.
Az elméleti rész után pedig jött a gyakorlat. A vendégek két csoportban látogatták meg a doboz- és displaygyártás állomásait. Az STI Petőfi Nyomda Kft. tapasztalt üzemvezetői bemutatták a digitális nyomdai előkészítést, a szerszámkészítést, a nyomtatást, a kivágást és a ragasztást, mint a gyártás során felmerülő folyamatokat.
A hasznos ismeretek után az éhes vendégeket a Kecskeméti Fürdőben látták vendégül, ahol egy neves úszóval, Güttler Károllyal is megismerkedhettek a jelenlévők. A családias és vidám hangulatú ebéd után a megjelentek előtt nyitva állt a fürdő Karibi koktélterasza, illetve a szép idő arra is alkalmat adott, hogy néhányan megmártózzanak valamelyik medencében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >