Steffi Graf és Andre Agassi lehet a Lidl új arca
A Lidl világhírű sportoló párossal erősítheti sportmárkáját, a Crivitet. A német-amerikai teniszikonok, Steffi Graf és Andre Agassi lehetnek a diszkontlánc legújabb reklámarcai – számolt be a Lebensmittel Zeitung.

(c)Dave Chamberlain
Sem a Lidl, sem Steffi Graf képviselője nem kommentálta az értesülést.
A Crivit-kampány célja olyan ismert arcokat találni, akik illenek a Lidl márka imázsához, és nagymúltú sportágat képviselnek. A diszkontlánc már korábban is szerződtetett nagy neveket: Arnold Schwarzenegger például a Parkside barkácsmárkához csatlakozott.
A kampány több mint 30 országban indulhat el, de belső viták is övezik a döntést. Egyesek szerint Graf és Agassi elsősorban az idősebb generációt szólítja meg, míg a fiatalabb vásárlók elérése kérdéses lehet általuk.
A Lidl jelentős összegeket fordít a saját sportmárkájának a népszerűsítésére, ami magyarázatot adhat Steffi Graf és Andre Agassi szerződtetésére. A Lebensmittel Zeitung szerint a diszkontlánc a non-food termékekből évente 1,2–1,5 milliárd eurós bevételt generál, ami a teljes forgalom 15%-át teszi ki.
Kapcsolódó cikkeink
Kivezeti a német piacról a Provamel márkát a Danone
Augusztustól megszünteti a Provamel márka forgalmazását a Danone Németországban. A…
Tovább olvasom >Újra növekedési pályán a biopiac
A globális biopiac 2023-ban újra növekedési pályára állt, elérve a…
Tovább olvasom >Egyre népszerűbb a sör alkoholmentes változata Németországban
Egészségügyi okokból, az íze miatt, vagy szimplán a választás szabadsága…
Tovább olvasom >További cikkeink
Annyi a Temunak és Sheinnek Európában is?
Az amerikai kereskedelmi szigorítások hatására újabb kihívás előtt áll az…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >