Steffi Graf és Andre Agassi lehet a Lidl új arca
A Lidl világhírű sportoló párossal erősítheti sportmárkáját, a Crivitet. A német-amerikai teniszikonok, Steffi Graf és Andre Agassi lehetnek a diszkontlánc legújabb reklámarcai – számolt be a Lebensmittel Zeitung.

(c)Dave Chamberlain
Sem a Lidl, sem Steffi Graf képviselője nem kommentálta az értesülést.
A Crivit-kampány célja olyan ismert arcokat találni, akik illenek a Lidl márka imázsához, és nagymúltú sportágat képviselnek. A diszkontlánc már korábban is szerződtetett nagy neveket: Arnold Schwarzenegger például a Parkside barkácsmárkához csatlakozott.
A kampány több mint 30 országban indulhat el, de belső viták is övezik a döntést. Egyesek szerint Graf és Agassi elsősorban az idősebb generációt szólítja meg, míg a fiatalabb vásárlók elérése kérdéses lehet általuk.
A Lidl jelentős összegeket fordít a saját sportmárkájának a népszerűsítésére, ami magyarázatot adhat Steffi Graf és Andre Agassi szerződtetésére. A Lebensmittel Zeitung szerint a diszkontlánc a non-food termékekből évente 1,2–1,5 milliárd eurós bevételt generál, ami a teljes forgalom 15%-át teszi ki.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl, a Novartis és a HungaroControl is a legjobb munkahelyek között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tovább nő a nyomás a kiskereskedelmi láncokon — figyelmeztet a Lidl Magyarország vezetője
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németországban csökkent a kiskereskedelmi forgalom októberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium ital, prémium irodalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kovász- és kombuchamegosztó kampányt indít a Felelős Gasztrohős Alapítvány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Stílus, nyelv, eszköz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
