Steffi Graf és Andre Agassi lehet a Lidl új arca
A Lidl világhírű sportoló párossal erősítheti sportmárkáját, a Crivitet. A német-amerikai teniszikonok, Steffi Graf és Andre Agassi lehetnek a diszkontlánc legújabb reklámarcai – számolt be a Lebensmittel Zeitung.

(c)Dave Chamberlain
Sem a Lidl, sem Steffi Graf képviselője nem kommentálta az értesülést.
A Crivit-kampány célja olyan ismert arcokat találni, akik illenek a Lidl márka imázsához, és nagymúltú sportágat képviselnek. A diszkontlánc már korábban is szerződtetett nagy neveket: Arnold Schwarzenegger például a Parkside barkácsmárkához csatlakozott.
A kampány több mint 30 országban indulhat el, de belső viták is övezik a döntést. Egyesek szerint Graf és Agassi elsősorban az idősebb generációt szólítja meg, míg a fiatalabb vásárlók elérése kérdéses lehet általuk.
A Lidl jelentős összegeket fordít a saját sportmárkájának a népszerűsítésére, ami magyarázatot adhat Steffi Graf és Andre Agassi szerződtetésére. A Lebensmittel Zeitung szerint a diszkontlánc a non-food termékekből évente 1,2–1,5 milliárd eurós bevételt generál, ami a teljes forgalom 15%-át teszi ki.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 10 tonna állateledel gyűlt össze a Lidl jóvoltából
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyitotta legnagyobb logisztikai központját Spanyolországban a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megbízható címkéket keresnek a német vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kavarodás a tégelyekben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újabb termékekre terjesztették ki az árréscsökkentést – február végéig marad a bolti árkorlátozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új fenntarthatósági keretrendszer segíti az élelmiszeripari beszállítói láncokat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

