Starbucks-Sequoia együttműködés a tech piacba történő befektetésekért Kínában
A Starbucks a Sequoia Capital China kockázati tőkealappal kötött együttműködést annak érdekében, hogy a világ második legnagyobb gazdaságának technológiai piacán közös befektetéseket eszközöljenek. A kávézólánc kereskedelmi együttműködéseket is remél újgenerációs élelmiszer- és kiskereskedelmi technológiai cégekkel.
A Starbucks lépésével biztosította, hogy másokat megelőzve férhessen hozzá a kiskereskedelmi piacon megjelenő ötletekhez, ezzel stratégiai befektetésekre kínáljon lehetőséget. Azok a cégek, amelyekbe befektet, kiaknázhatják a Starbucks kereskedelmi tapasztalatát, méretét és infrastruktúráját.
A Starbucks Kínában üzletét legújabban digitális oldalról kívánja fejleszteni. Ennek jegyében már 2018-ban megállapodást kötött az Alibabával termékeinek házhozszállításáról. A vállalat a digitális technológiát a kávézólánc működésének beágyazott részévé kívánja tenni, a beérkező adatokat pedig a döntéshozatalban kívánja felhasználni.
Kapcsolódó cikkeink
Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >Drasztikus drágulás a Temun és a Sheinen: Trump vámháborúja érezteti hatását
Április 25-től érezhetően megdrágultak a kínai Temu és Shein platformokon…
Tovább olvasom >3D-nyomtatott Starbucks nyílik Texasban
Futurisztikus mérföldkőhöz érkezett a vendéglátóipar: a Starbucks olyan kávézót nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >