Starbucks-Sequoia együttműködés a tech piacba történő befektetésekért Kínában
A Starbucks a Sequoia Capital China kockázati tőkealappal kötött együttműködést annak érdekében, hogy a világ második legnagyobb gazdaságának technológiai piacán közös befektetéseket eszközöljenek. A kávézólánc kereskedelmi együttműködéseket is remél újgenerációs élelmiszer- és kiskereskedelmi technológiai cégekkel.
A Starbucks lépésével biztosította, hogy másokat megelőzve férhessen hozzá a kiskereskedelmi piacon megjelenő ötletekhez, ezzel stratégiai befektetésekre kínáljon lehetőséget. Azok a cégek, amelyekbe befektet, kiaknázhatják a Starbucks kereskedelmi tapasztalatát, méretét és infrastruktúráját.
A Starbucks Kínában üzletét legújabban digitális oldalról kívánja fejleszteni. Ennek jegyében már 2018-ban megállapodást kötött az Alibabával termékeinek házhozszállításáról. A vállalat a digitális technológiát a kávézólánc működésének beágyazott részévé kívánja tenni, a beérkező adatokat pedig a döntéshozatalban kívánja felhasználni.
Kapcsolódó cikkeink
Bezárja sanghaji gyárát a Yakult, átszervezéssel erősítene Kínában
A japán Yakult Honsha Sanghajban működő gyárának bezárásával tenné versenyképesebbé…
Tovább olvasom >Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >