Starbucks-Sequoia együttműködés a tech piacba történő befektetésekért Kínában
A Starbucks a Sequoia Capital China kockázati tőkealappal kötött együttműködést annak érdekében, hogy a világ második legnagyobb gazdaságának technológiai piacán közös befektetéseket eszközöljenek. A kávézólánc kereskedelmi együttműködéseket is remél újgenerációs élelmiszer- és kiskereskedelmi technológiai cégekkel.
A Starbucks lépésével biztosította, hogy másokat megelőzve férhessen hozzá a kiskereskedelmi piacon megjelenő ötletekhez, ezzel stratégiai befektetésekre kínáljon lehetőséget. Azok a cégek, amelyekbe befektet, kiaknázhatják a Starbucks kereskedelmi tapasztalatát, méretét és infrastruktúráját.
A Starbucks Kínában üzletét legújabban digitális oldalról kívánja fejleszteni. Ennek jegyében már 2018-ban megállapodást kötött az Alibabával termékeinek házhozszállításáról. A vállalat a digitális technológiát a kávézólánc működésének beágyazott részévé kívánja tenni, a beérkező adatokat pedig a döntéshozatalban kívánja felhasználni.
Kapcsolódó cikkeink
Kína újra megnyitja piacát a japán tengeri termékek előtt
Kína újra megnyitja piacát a japán tengeri termékek előtt, amelyekre…
Tovább olvasom >Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti baristáit a Starbucks
35 amerikai üzletében kezdte tesztelni a Starbucks új generatív mesterségesintelligencia-eszközét,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >A világ több országában magyar felirat lesz a mekis kólás poharakon
Júliustól világszerte több ország McDonald’s éttermeiben találkozhatnak a vendégek a…
Tovább olvasom >