Starbucks olasz módra
A Starbucks megkezdte az előkészületeket ahhoz, hogy betörjön Európa egyik nagy kávénemzetének piacára. Az olaszországi boltnyitás még egyáltalán nem biztos, de hírek szerint a cég és egy olasz üzletember, Antonio Percassi még karácsony előtt aláírhatják azt a szerződést, mely alapja lehet az első Starbucks megnyitásának Milánóban. Állítólag a helyszín is kiválasztásra került már. Az üzleti negyedben bankárok, jogászok, vállalkozók találkozási helyének szánják a boltot. A helyi kávézók tulajdonosai egyelőre tartanak attól, hogy az üzletlánc rossz hatással lesz az olasz kávékultúrára, de készek felvenni a versenyt az amerikai óriással.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >