Starbucks olasz módra
A Starbucks megkezdte az előkészületeket ahhoz, hogy betörjön Európa egyik nagy kávénemzetének piacára. Az olaszországi boltnyitás még egyáltalán nem biztos, de hírek szerint a cég és egy olasz üzletember, Antonio Percassi még karácsony előtt aláírhatják azt a szerződést, mely alapja lehet az első Starbucks megnyitásának Milánóban. Állítólag a helyszín is kiválasztásra került már. Az üzleti negyedben bankárok, jogászok, vállalkozók találkozási helyének szánják a boltot. A helyi kávézók tulajdonosai egyelőre tartanak attól, hogy az üzletlánc rossz hatással lesz az olasz kávékultúrára, de készek felvenni a versenyt az amerikai óriással.
Kapcsolódó cikkeink
180 millió eurós fejlesztést tervez a Gruppo Megamark Dél-Olaszországban
Az olaszországi regionális élelmiszer-kiskereskedő, a Gruppo Megamark két év alatt…
Tovább olvasom >Primark: továbbra is nagy az érdeklődés, de új üzletnyitásról nincs döntés
Tavaly májusban óriási érdeklődés mellett nyitotta meg első magyarországi üzletét…
Tovább olvasom >Olaszországban elégedetlenek a nyári idegenforgalmi szezonnal
Közel 13 millió jármű mozgott a mostani hétvégén az olaszországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >