Starbucks olasz módra
A Starbucks megkezdte az előkészületeket ahhoz, hogy betörjön Európa egyik nagy kávénemzetének piacára. Az olaszországi boltnyitás még egyáltalán nem biztos, de hírek szerint a cég és egy olasz üzletember, Antonio Percassi még karácsony előtt aláírhatják azt a szerződést, mely alapja lehet az első Starbucks megnyitásának Milánóban. Állítólag a helyszín is kiválasztásra került már. Az üzleti negyedben bankárok, jogászok, vállalkozók találkozási helyének szánják a boltot. A helyi kávézók tulajdonosai egyelőre tartanak attól, hogy az üzletlánc rossz hatással lesz az olasz kávékultúrára, de készek felvenni a versenyt az amerikai óriással.
Kapcsolódó cikkeink
A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >Robbanás előtt a kávé és a tea ára
A reggeli kávé vagy a délutáni tea nem csupán ízlés…
Tovább olvasom >Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >