Starbucks olasz módra
A Starbucks megkezdte az előkészületeket ahhoz, hogy betörjön Európa egyik nagy kávénemzetének piacára. Az olaszországi boltnyitás még egyáltalán nem biztos, de hírek szerint a cég és egy olasz üzletember, Antonio Percassi még karácsony előtt aláírhatják azt a szerződést, mely alapja lehet az első Starbucks megnyitásának Milánóban. Állítólag a helyszín is kiválasztásra került már. Az üzleti negyedben bankárok, jogászok, vállalkozók találkozási helyének szánják a boltot. A helyi kávézók tulajdonosai egyelőre tartanak attól, hogy az üzletlánc rossz hatással lesz az olasz kávékultúrára, de készek felvenni a versenyt az amerikai óriással.
Kapcsolódó cikkeink
Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >Mennyi kávét iszik a Z-generáció?
A német kávépiac jelentős átalakuláson megy keresztül, főként a fiatalabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővült az AutoWallis gépjármű-értékesítése az első félévben
Elsősorban akvizíciók hajtották az AutoWallis Csoport gépjármű-értékesítésének 3,4 százalékos növekedését…
Tovább olvasom >Indul a nyár legmenőbb sörös játéka Budapesten
Hat ikonikus budapesti söröző, 42 sörcsapjának kisüzemi specialitásait kínálja kóstolásra…
Tovább olvasom >Gourmet kaland útközben is: megújult az OMV VIVA nyári gasztrokínálata
A nyár nemcsak a szabadságról és a napsütésről szól, hanem…
Tovább olvasom >