Starbucks a sokszínűség mellett
A Starbucks Magyarország a fenntartható- és a környezettudatos megoldások mellett 2021-ben is kiemelt figyelmet fordít a nyitottság, az elfogadás, és a sokszínűség ünneplésére. A kávézólánc számára fontos, hogy a vendégek és a partnerek Magyarországon is egyaránt érezzék, a kávézókban örömmel fogadják őket, legyen szó akár két-, akár négylábú betérőkről.
A Starbucks idén számos kezdeményezéssel hívta fel a figyelmet egymás elfogadására és támogatására. Tavasszal harmadik alkalommal rendezte meg a Kávéköltők versíró pályázatot, amelynek témája a Jó, hogy itt vagy! üzenet volt, amelyre közel 100 kiemelkedő pályamunka érkezett.
A világhírű kávézólánc üzleteiben Magyarországon és világszerte is különböző hátterű, eltérő családi állapotú és nemzetiségű partnerek dolgoznak, nap mint nap.
A Starbucks Magyarország büszke arra, hogy hazai üzleteiben regionális viszonylatban is kimagaslóan magas a női munkatársak száma. Magyarországon a vállalat partnereinek 74 százaléka nő, a középvezetői 70 százalékát, az üzletvezetői 68 százalékát, a felsővezetői pozícióknak pedig 60 százalékát nő tölti be. A világhírű kávézólánc nem csak a karrierépítést, de stabil, megbízható munkahelyként a családalapítást is támogatja. Jelenleg a partnerek 6 százaléka tölti szülési szabadságát, akik tudják, hogy biztos állás és karrier várja őket vissza.
A nők és a családok támogatása mellett, a Starbucks kiemelt figyelmet fordít a megváltozott munkaképességű partnerekre is. Azért, hogy számukra is munkát biztosítson, a vállalat a Nem Adom Fel Alapítvánnyal működik együtt, amely a társadalom hátrányos helyzetű tagjait (fogyatékosággal élő személyek, tanulásban akadályozottak, szociálisan hátrányos helyzetű fiatalok, időskorúak stb.) támogatja.
A kávézólánc a jövőben is újabb és újabb lépéseket tesz annak érdekében, hogy vendégeivel és partnereivel közösen népszerűsítse a sokszínűséget, az elfogadást, és az empátiát.
„Kiemelkedő öröm számunkra, hogy a vállalati filozófiával párhuzamosan a gyakorlatban is olyan fontos üzeneteket támogathatunk, akár helyi, akár globális szinten, mint a sokszínűség és annak elfogadása. Regionális szinten is az élvonalban vagyunk a női partnereink arányával üzleteinkben, amire rendkívül büszkék vagyunk – mondta el Petra Kolarova, a Starbucks AmRest által működtetett, 8 európai piacért felelős, globális HR igazgatója. – Célunk, hogy ez a jövőben sem legyen másképp, a fenntarthatósági törekvéseinken túl, kávézóinkban egyre sokszínűbb és elfogadóbb atmoszférát teremtsünk.”
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Átfogó átalakításokkal próbálja újraéleszteni a Starbucksot Brian Niccol vezérigazgató
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol, átfogó reformokat tervez bevezetni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Viharos év a légi közlekedésben: fizetésképtelenséget jelentett légitársaságok világszerte
Az idei év nehézségei sok légitársaság számára jelentettek komoly kihívást.…
Tovább olvasom >(EN) Kortárs (étel)művészet – A nap képe
Sajnos ennek a bejegyzésnek csak EN nyelvű változata van.
Tovább olvasom >A fine dining tálalás utolsó fél évszázada – A nap videója
Zanzásított bemutató az elmúlt 50 év food styling történetéről.
Tovább olvasom >