Starbucks: a magyarok a fenntartható megoldásokra szavaznak
Az ünnepi időszak közeledtével újra elérhetők a Starbucks limitált kiadású, piros, újrahasználható poharai. A vásárlók a kávézólánc összes hazai üzletében kérhetik saját poharukba kávéjukat, így a kedvezményes árú vásárlás mellett hozzájárulhatnak a hulladéktermelés csökkentéséhez is. A magyar vásárlók tudatosságát mutatja, hogy a régióban Magyarországon éltek az egyik legnagyobb arányban a lehetőséggel.
A Starbucks fontos célkitűzése, hogy kávéházai „zöldebbek” legyenek, mind a felhasznált energia, mind pedig az evőeszközök és a csomagolás tekintetében. A vállalat 10.000 zöld üzlet működtetése mellett kötelezte el magát, amelyet 2025-ig tervez teljesíteni. Az újrahasznosítható anyagok felhasználása mellett a vendégek maguk is hozzájárulhatnak a kávézók kizöldüléséhez. Amennyiben a vásárlók italukat saját tumblerbe vagy termoszba kérik, a környezetkímélő megoldás mellé 160 forint kedvezményt kapnak.
Az elmúlt egy évben a magyarországi Starbucks kávézókban megtízszereződött a saját pohárba kért italok száma, ezzel jelentős anyagterheléstől mentesítették a vásárlók környezetüket. Azok számára, akik az év végi időszakot is szeretnék a fenntarthatóság jegyében tölteni, tökéletes választás lehet a limitált kiadású, piros újrahasználható pohár, amely része a Starbucks tradicionális ünnepi kínálatának.
A fenntarthatóság azonban nem csak az ünnepi időszakban fontos, így az üzletlánc több új környezetbarát intézkedés bevezetésére készül 2020 első felében. A kávézólánc a műanyag szívószálakat papírból készült szívószálakra cseréli, a folyamat előkészítésén már dolgozik a vállalat.
A szívószálak mellett, a Starbucks az evőeszközök terén is szem előtt tartja a fenntarthatósági szempontokat. A vállalat számára kiemelten fontos a vásárlók visszajelzése, így ennek megfelelően a Starbucks jövő évben a műanyag evőeszközöket környezetbarát alternatívával kívánja helyettesíteni.
„A fenntarthatóság közös ügyünk, és nagyon örülünk annak, hogy a Starbucks közössége velünk együtt szeretne tenni a globális problémák megoldásáért – mondta el Kerek Fanni, a Starbucks magyarországi brand menedzsere. Reméljük, hogy az új intézkedéseink is elnyerik vásárlóink tetszését, és a magyar közönség továbbra is támogatja a fenntarthatóság felé tett lépéseinket.”
Államok.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Lehet fenntartható a reklámdekoráció?
Évente mintegy 450 tonnányi olyan reklámdekorációt használunk fel Magyarországon, amely…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Balatoni Turizmus Szövetség: kiemelkedő forgalomnövekedést hozhat a húsvéti hosszú hétvége a Balaton régióban
A szállodák előfoglalási adatai szerint a Balaton régió turizmusában kiemelkedő…
Tovább olvasom >