Stagnáló gyorséttermek
Az előző évhez képest stagnál a legnagyobb gyorséttermek forgalma Magyarországon, s mivel számottevő változásra sem a McDonald's, sem a Burger King nem lát esélyt, év végére a tavalyihoz hasonló eredményeket prognosztizálnak a vállalatok.
A július elsejei áfaemelés érzékenyen érintette az egész piacot. Aforint erősödésének pozitív hatása volt, elsősorban az alapanyagok beszerzését tette olcsóbbá, a forgalomban ugyanakkor hálózati szinten nem mutatkozott érezhető változás.
A fogyasztás egyre inkább az alacsonyabb árú termékek irányába tolódik el, jól példázza ezt, hogy a Burger Kingnél jelenleg – a Whopper szendvicsek mellett – a 350 forintos, sajtburgert és kis burgonyát tartalmazó ajánlat, valamint a 499 forintos Ernő menü a legnépszerűbb.
A McDonald's-nál hasonlóan alakul a trend: Szabó László pénzügyi igazgató tájékoztatása szerint náluk legnépszerűbb a sajtburger, a sült krumpli, a McFreeze, valamint a tradicionálisan is keresett Big Mac szendvics. A Burger King idén elsősorban Budapesten kíván terjeszkedni, a fővárosban egy-két étterem megnyitását tervezi, a McDonald's ezzel szemben – századik éttermének augusztus végi megnyitása után – nem bővít 2009-ben, ehelyett már meglévő éttermeinek felújítására és szolgáltatásainak bővítésére koncentrál – írja a Napi Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szallas.hu: Vir volt a legnépszerűbb a Horvátországba utazó magyarok körében idén nyáron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyarországon drágultak legjobban a szállodák és éttermek az EU-ban – olvad a Balaton árelőnye
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Adni és kapni (egy koktélt a bárban) – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >