Stabilan növekszik az Auchan
A 2017-es üzleti évben 3,7 százalékkal emelkedett az Auchan Retail Magyarország 20 áruházának és 18 üzemanyagtöltő állomásának éves bruttó forgalma, jelentette be a cég augusztus 23-ai sajtótájékoztatóján. Az idén 20 éves magyar Auchan a 2017. április 1. és 2018. március 31. közötti üzleti évben 363,5 milliárd forintos forgalmat és 3,8 milliárd forint adózott eredményt realizált. A vásárlások száma 43,4 millió volt, amely szintén növekvő tendenciát mutat.
Tavaly több területen, a hagyományos és az e-kereskedelemben is jelentős fejlesztéseket hajtott végre az áruházlánc, és a stratégia továbbra is a bővülésre koncentrál. Az áruházlánc beruházásait 2017-ben is saját forrásból, külső finanszírozás igénybevétele nélkül fedezte, így a társaság immár ötödik éve önfinanszírozó, miközben megőrizte korábbi árpolitikáját, amely szerint arra törekszik, hogy minőségi termékeit a legjobb piaci áron kínálja.
– A 2017-es eredményeink ismeretében elmondhatjuk, hogy terjeszkedési stratégiánk és többcsatornás kereskedelmi modellünk teljesítették a várakozásainkat: az Auchan magyarországi leányvállalata továbbra is stabilan növeli piaci részesedését, egyre több vásárlóhoz képes eljuttatni kimagasló színvonalú szolgáltatásait és termékeit a már megszokott piacvezető áron. Mindezeknek megfelelően 2018-ban az innováció, valamint az új üzletformátumok, fejlesztések terén folytatjuk a munkát, és továbbra is szem előtt tartjuk azt az alapelvünket, miszerint sikerünk alapja munkatársaink elégedettsége és munkájuk elismerése – mondta Dominique Ducoux, az Auchan Retail Magyarország vezérigazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol Uvesco felvásárlását fontolgatja a Carrefour
Médiabeszámolók szerint a spanyol Uvesco Group élelmiszer-forgalmazó cég PAI Partners-től…
Tovább olvasom >Egészségügyi szolgáltatást kínál az Auchan Retail Portugáliában
Az Auchan Retail Auchan Cuida márkájának bevezetésével az egészségügyi szolgáltatói…
Tovább olvasom >Harminc év után kivonul a spanyol Dia Portugáliából
A spanyol Dia Group kiskereskedelmi vállalat bejelentette, hogy megállapodott az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >