Stabil lábakon áll a Beiersdorf, ám a koronavírus hatása bizonytalan
A Beiersdorf bejelentette, hogy hasonló növekedést és profitot vár idén, mint 2019-ben. A Nivea gyártója ugyanakkor figyelmeztetett: egyelőre nem tudja, milyen hatással lesz a koronavírus a cégre.
A német vállalat 2020-ra 3-5 % -os organikus növekedést jósol a 2019-es 4,1 %-os növekedést követően.
A Beiersdorf úgy nyilatkozott, hogy az előrejelzéseibe nem kalkulálta bele a koronavírus hatását. A cég eladásainak majd’ egyharmada afrikai, ázsiai és ausztrál régiókból származik.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
300 millió euróból bővítette lengyelországi gyártókapacitását a Beiersdorf
A német Beiersdorf 300 millió eurós beruházással bővítette a lengyelországi…
Tovább olvasom >Elindult a TikTok Shop Németországban – a Beiersdorf már használja is
A világhírű Nivea márka gyártója, a Beiersdorf az elsők között…
Tovább olvasom >Az árrés nagyon nem a profit, de akadnak rá nemzetközi példák is
A március 17-től élő árrésstop bevezetése nem volt teljesen váratlan,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >