Stabil lábakon áll a Beiersdorf, ám a koronavírus hatása bizonytalan
A Beiersdorf bejelentette, hogy hasonló növekedést és profitot vár idén, mint 2019-ben. A Nivea gyártója ugyanakkor figyelmeztetett: egyelőre nem tudja, milyen hatással lesz a koronavírus a cégre.
A német vállalat 2020-ra 3-5 % -os organikus növekedést jósol a 2019-es 4,1 %-os növekedést követően.
A Beiersdorf úgy nyilatkozott, hogy az előrejelzéseibe nem kalkulálta bele a koronavírus hatását. A cég eladásainak majd’ egyharmada afrikai, ázsiai és ausztrál régiókból származik.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Klímasemlegességet céloz a Beiersdorf 2045-re
A bőrápolási termékeket gyártó Beiersdorf bejelentette, hogy célja a klímasemlegesség…
Tovább olvasom >Jól boldogul a Beiersdorf a Niveának köszönhetően
Komoly növekedésbe lendült a Nivea az év első felében, ami…
Tovább olvasom >A Rubedo Life Sciences-szel együttműködésben fejleszt anti-ageing megoldást a Beiersdorf
Több éves együttműködésbe kezd a Beiersdorf a Rubedo Life Sciences-szel,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >