Stabil lábakon áll a Beiersdorf, ám a koronavírus hatása bizonytalan
A Beiersdorf bejelentette, hogy hasonló növekedést és profitot vár idén, mint 2019-ben. A Nivea gyártója ugyanakkor figyelmeztetett: egyelőre nem tudja, milyen hatással lesz a koronavírus a cégre.
A német vállalat 2020-ra 3-5 % -os organikus növekedést jósol a 2019-es 4,1 %-os növekedést követően.
A Beiersdorf úgy nyilatkozott, hogy az előrejelzéseibe nem kalkulálta bele a koronavírus hatását. A cég eladásainak majd’ egyharmada afrikai, ázsiai és ausztrál régiókból származik.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Elindult a TikTok Shop Németországban – a Beiersdorf már használja is
A világhírű Nivea márka gyártója, a Beiersdorf az elsők között…
Tovább olvasom >Az árrés nagyon nem a profit, de akadnak rá nemzetközi példák is
A március 17-től élő árrésstop bevezetése nem volt teljesen váratlan,…
Tovább olvasom >Klímasemlegességet céloz a Beiersdorf 2045-re
A bőrápolási termékeket gyártó Beiersdorf bejelentette, hogy célja a klímasemlegesség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új elnökséggel és megújult célokkal folytatja a munkát az MLSZKSZ
Tisztújító közgyűléssel és szakmai konferenciával zárta a 2024-es évet a…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Elindult a Green Awards 2025
Elstartolt Magyarország legrangosabb fenntarthatósági pályázata, a Green Awards, a Portfolió…
Tovább olvasom >