Stabil időszakot zárt a Henkel
A nehéz gazdasági környezet ellenére a Henkel stabil teljesítményt nyújtott 2014 harmadik negyedévében. Az árbevétel 1,2 százalékkal 4,236 milliárd euróra (a szerves növekedés 2,3 százalékkal) emelkedett. A korrigált üzemi eredmény 3,1 százalékkal 693 millió euróra nőtt. Valamennyi üzletágban növekedést értek el mind szerves árbevétel, mind nyereségesség tekintetében. A fejlődő piacok ismét átlagon felüli növekedést értek el, áll a cég sajtóközleményében.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Ruhák, illatok, érzelmek
Hogyan lehet egy öblítő egyszerre hatékony, illatos és fenntartható? A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >